Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    Prointer nestao, Vujić nastavlja biznis sa novim firmama

    5. Juna 2025. — 15:36

    Sud: Agencija nema pravo da krije ugovor sa Kinezima od 57 miliona KM

    5. Juna 2025. — 15:02

    Kuriri Glova u BiH bez ugovora i osiguranja: Isplata noću, u kešu i na parkingu

    5. Juna 2025. — 13:00

    Ribolovci prinudno naplaćuju 116.000 KM od HE na Vrbasu

    5. Juna 2025. — 11:39
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Evropa se vraća nuklearnoj energiji

    2. Juna 2025. — 12:12

    Uvoz struje u BiH za godinu dana skočio čak 518,2 odsto

    2. Juna 2025. — 09:09

    Dodatnih 88 miliona evra za investicije u zelenoj tranziciji

    30. Maja 2025. — 13:58

    Profitabilnost solarnih elektrana pala na istorijski minimum

    27. Maja 2025. — 08:13

    Ukupni dug Srpske 6,688 milijardi KM

    5. Juna 2025. — 13:39

    Kako su poslovale Ćubićeve firme

    4. Juna 2025. — 13:34

    Na račun javnih prihoda prikupljeno 1,82 milijarde KM

    3. Juna 2025. — 14:49

    Srpska se ponovo zadužila više od plana

    3. Juna 2025. — 14:41

    „Eastcode“ povećao vlasništvo u „Veleprehrani“  

    30. Maja 2025. — 10:24

    „Atlantik“ novom milionskom emisijom obveznica vraća stari dug

    28. Maja 2025. — 13:26

    Promet akcijama “Veleprehrane” vrijedan 126.100 KM

    26. Maja 2025. — 14:23

    Oštar pad Vol Strita

    22. Maja 2025. — 11:03

    Vlada FBiH produžila mjeru ‘zaključavanja’ cijena za 65 proizvoda

    2. Juna 2025. — 16:26

    Još jedan proizvod se povlači iz dm prodavnica

    2. Juna 2025. — 13:44

    Čak 77 odsto Crnogoraca odjeću kupovalo preko interneta

    2. Juna 2025. — 10:17

    Inflacija u BiH od 3,4 odsto, cijene hrane drastično rastu

    1. Juna 2025. — 12:00

    Dubrovnik uveo posebnu zonu oko istorijskog jezgra

    5. Juna 2025. — 14:38

    Wizz Air otvara bazu u Tuzli i najmanje 5 novih linija

    4. Juna 2025. — 07:29

    Građani Srpske od nedjelje mogu koristiti turističke vaučere

    30. Maja 2025. — 16:02

    Turistički vaučeri prilika za popunjavanje šuplje sezone

    27. Maja 2025. — 09:45

    Rast BDP-a Republike Srpske usporio na 1,5 odsto u prvom kvartalu

    3. Juna 2025. — 16:15

    Evropa se vraća nuklearnoj energiji

    2. Juna 2025. — 12:12

    Uvoz struje u BiH za godinu dana skočio čak 518,2 odsto

    2. Juna 2025. — 09:09

    Dodatnih 88 miliona evra za investicije u zelenoj tranziciji

    30. Maja 2025. — 13:58
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Poznata modna kuća zatvara trgovine

    31. Maja 2025. — 09:04

    Amerika ukida novčića od jednog penija jer je proizvodnja preskupa

    23. Maja 2025. — 10:46

    Zbog niskog nataliteta tržište proizvoda za djecu u kolapsu

    14. Maja 2025. — 14:00

    Koliko ima i gdje se nalaze kompanije koje vrijede preko milijardu dolara?

    14. Maja 2025. — 08:17

    OECD smanjio prognozu rasta svjetske ekonomije

    5. Juna 2025. — 09:02

    EK: Bugarska ispunjava uslove da uđe u evrozonu od 1. januara 2026.

    4. Juna 2025. — 16:20

    Njemačka vlada planira poreske olakšice od 46 milijardi evra

    4. Juna 2025. — 15:50

    Folksvagen i sindikat dogovorili ukidanje 20.000 radnih mjesta

    4. Juna 2025. — 11:00
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Autoprevoz u vrzinom kolu milionskog kriminala – II dio

Autoprevoz u vrzinom kolu milionskog kriminala – II dio

Dragana EremijaDragana Eremija24. Februara 2021. — 16:00Nema komentara4 minute čitanja
prevoznika
izvor: Infoveza

BANJALUKA – U prvom dijelu teksta koji se odnosi na malverzacije u Autoprevozu, objašnjavali smo tok sumnjivih radnji koje su rađene u periodu privatizacije firme pa do 2013. godine. Ostavili smo brojna otvorena pitanja o kojima izvještavamo u daljem tekstu.

izvor: Infoveza

Kako je grad Banjaluka u sporu sa „Autoprevozom“, postavlja se pitanje zašto gradonačelnici najvećeg grada Srpske od 2006. godine nisu zabranili raspolaganje novom autobuskom stanicom? Kako su pravobranioci Mirko Stojčinović i Nikola Tomašević svojim zastupanjem državnih interesa omogućili Živku Babiću i Sladomiru Đuriću raspolaganje objektima nove autobuske stanice u Banjaluci, a na štetu Republike Srpske, kada su imali pismene izvještaje Direkcije za reviziju privatizacije da nova stanica nije privatizovana, da je vlasnik nove autobuske stanice Republika Srpska, te da je obim poslovanja navedene stanice na dnevnom nivou između 50 i 70 hiljada KM (408 polazaka dnevno), kao i prodate mjesečne karte za gradski saobraćaj preko autobuske stanice, što na mjesečnom nivou iznosi u prosjeku od 620 do 800 hiljada KM.

Začuđujuće je da je Odjeljenje za prostorno uređenje grada Banjaluka „Autoprevoz“ i BAS izdalo UT uslove i građevinsku dozvolu za izvođenje građevinskih radova na proširenju nove stanice za oko pet dunuma, uređenju i asfaltiranju prostora ispred i oko zgrade autobuske stanice za 600 parking mjesta.

Direktor Autoprevoza Dejan Mijić za naš portal ističe da ni Babić, ni Đurić, ni Matić nisu uposlenisi ove firme i da, ukoliko je bilo malverzacija, to prijavimo nadležnim organima.

„Što se tiče insinuacija da su određene osobe u određenom periodu vršila krivična djela, predlažem da, ukoliko imate bilo kakva saznanja o tome, obavijestite organe policije ili nadležno tužilaštvo“, kazao je Mijić.

Od Babića smo, umjesto odgovora, dobili prijetnje o kojima možete čitati na ovom linku.

I dok Sladomir Đurić nije odgovarao na naše pozive, Gradonačelnik Banjaluke Draško Stanivuković, odnosno njegov tim za komunikaciju jeste, rekavši da će nam naknadno dostaviti svoju izjavu pisanim putem. Izjavu nikada nismo dobili.

Na sajtu preduzeća stoji da je preduzeće bilo u „stanju pronalaženja izlaza iz teškoća sve do 2000. godine, kada je Autoprevoz, kao implementator projekta dobio donaciju Vlade Japana kroz dodjelu 35 novih autobusa za gradski saobraćaj, kao i opremu i autodijelove u vrijednosti od sedam miliona dolara. Ta donacija je bila jedna od ključnih prekretnica nakon čega je Preduzeće oživjelo i normalizovalo proces rada“, piše na sajtu preduzeća i dodaje se da je slijedeća prekretnica u razvoju preduzeća bila privatizacija koja je izvršena 2002. godine, kada je Osnovno državno preduzeće transformisano u Akcionarsko društvo. Na sajtu ne stoji da je Grad Banjaluka primalac donacije od japanske vlade, a ne ODP direktno. ODP “Autoprevozu” je ustupljena ova donacija pod posebnim uslovima koji se ogledaju u obavezi preduzeća da ostane u državnoj svojini.

izvor: infoveza

Autoprevoz  Banja Luka 2012. godine osniva novo preduzeće “Neobas”  Banja Luka, koje se bavi uslugama prevoza putnika u međunarodnom saobraćaju, uslugama turističke agencije i rada autobuske stanice u Banjaluci, te veleprodajom i maloprodajom dijelova za teretna motorna vozila. S obzirom na to da su se u javnosti pojavile spekulacije o mogućem pokrenutom stečaju u Neobasu, riješili smo i to da provjerimo, prvo kontaktiravši APIF.

“Kako se u skladu sa Zakonom o stečaju Republike Srpske, prijedlozi za otvaranje stečajnog postupka podnose direktno nadležnim sudovima, dakle bez posredovanja Apif-a, tako se za informaciju o eventualnim podnesenim prijedlozima za otvaranje stečaja nad istim privrednim društvima možete obratiti Okružnom privrednom sudu Banja Luka, kao nadležnom za prijem i odlučivanje o ispunjenosti uslova za otvaranje stečaja po prijedlozima”, poručili su nam iz APIF-a. Naša redakcija je poslala zvaničan dopis Okružnom privrednom sudu, ali ni nakon više od mjesec dana od njih nismo dobili nikakav odgovor.

Danas AUTOPREVOZ posluje kao akcionarsko društvo u kojem udio ima samo privatni kapital. Zapošljava  oko 300 radnika.

U svom voznom parku raspolaže sa 28 vozila za gradsko – prigradski saobraćaj sa kojima održava 4 gradske, 2 prigradske i 6 područnih linija, te 5 vozila za međugradski saobraćaj sa kojima održava 2 međuentitetske i 1 međunarodnu liniju.

Osnovna djelatnost AUTOPREVOZ-a jeste drumski saobraćaj, gradsko-prigradski i međugradski saobraćaj.

 

izvor: infoveza
izvor: infoveza

Interesantno je da je predsjednik Ustavnog suda BiH Zlatko M. Knežević, rođen 1960. u Novom Gradu, ranije bio visokopozicionirani član SNSD-a. Infoveza

autoprevoz banja luka vlasnistvo
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članak„Autoprevoz“ urgencijom traži zemljište u centru Banjaluke
Sljedeći članak Najava događaja za četvrtak, 25. februar 2021. godine

Povezani članci

Capital teme 02 minute čitanja

Prointer nestao, Vujić nastavlja biznis sa novim firmama

NOVOSTI 02 minute čitanja

Švajcarska ima najveću prosječnu zaradu na svijetu

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Prointer nestao, Vujić nastavlja biznis sa novim firmama

5. Juna 2025. — 15:3602 minute čitanja

BANJALUKA – Sa zgrade u Vidovdanskoj ulici u Banjaluci skinut je natpis „Prointer“ sa čime je ova IT kompanija, poznata po milionskim ugovorima sa javnim sektorom nestala iz očiju javnosti.

Sud: Agencija nema pravo da krije ugovor sa Kinezima od 57 miliona KM

5. Juna 2025. — 15:02

Kuriri Glova u BiH bez ugovora i osiguranja: Isplata noću, u kešu i na parkingu

5. Juna 2025. — 13:00

Ribolovci prinudno naplaćuju 116.000 KM od HE na Vrbasu

5. Juna 2025. — 11:39

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti