BERLIN, Njemački proizvođač luksuznih vozila Audi, filjala Folksvagena, potvrdio je prognozu operativne marže za cijelu godinu.
Ipak, rentabilnost je u trećem tromjesečju bila u padu, i ispod one koju je ostvario njegov glavni konkurent Mercedes-Benz (grupa Dajmler).
Pad prodaje koji je Audi imao u Kini, kao i troškovi lansiranja novih modela i otvaranja novih fabrika opteretili su kvartalni rezultat, navodi se u saopštenju, a prenosi Rojters.
Portparol Audija, upitan da prokomentariše eventualni uticaj skandala grupe u vezi s lažiranjem testova izduvnih gasova, izjavio je da su prodaja i narudžbe marke “audi” ostale stabilne.
Operativna marža Audija u trećem kvartalu iznosila je 8,0 odsto, za razliku od 9,2 odsto u istom periodu prošle godine, dok je Mercedes-Benz zabilježio maržu od 10,5 odsto, poslije 8,5 odsto u trećem kvartalu 2014. godine.
Uprkos padu marže u posmatranom kvartalu, Audi i dalje računa na 8,0 do 10,0 odsto za cijelu 2015. godinu, dok bi ukupna prodaja, podržana dinamičnom tražnjom u Evropi i SAD-u, mogla da premaši rekordni nivo od 1,74 miliona jedinica u 2014.
U Kini prodaja Audijevih vozila u periodu juli-septembar pala je 4,4 odsto, na 140.558 jedinica. Tanjug