VAŠINGTON, Ponuda neke od mobilnih ili “tablet” aplikacija u “Apple-ovoj” virtuelnoj prodavnici “App store” donosi četiri puta više novca od njenog stavljanja na ponudu u okviru “Google-ove” usluge “Google play”, pokazali su rezultati analize istraživačke kompanije “Flurry” specijalizovane za tržište mobilnih aplikacija.
Izvještaj je pokazao i dobro odupiranje “Amazona” firmi “Apple”, prenijela je francuska novinska agencija AFP.
Određena aplikacija razvijena za “Apple-ov” operativni sistem “iOS” za koju bi njegov autor, na primjer, mogao da dobije zaradu od evra po korisniku, u verziji namjenjenoj tablet kompjuteru “Kindle fire” firme “Amazon” mogao bi da donese 0,89 evra, a samo 0,23 evra na “Google play-u”.
Vođstvo “Apple-a” ni malo ne iznenađuje, ali iznenađuje efikasnost “Amazonovog” modela koji nudi samo sadržaje za “tablet” računare, ali ne i za “pametne” mobilne telefone – “smartfone”.
Nudeći filmove i uskoro muziku i knjige, osim aplikacija ili igrica za mobilne uređaje, “Google” namjerava da podstakne potencijalne klijente na kupovinu. Tanjug