NJUJORK, Amerikanci su toliko zavoljeli internet da bi se, kada bi morali, prije odrekli televizora nego pristupa internetu, pokazali su juče objavljeni rezultati ankete koju je sprovela istraživačka kompanija “Pju rišrč“.
Rezultati ankete pokazuju da bi se 53 odsto korisnika interneta u SAD jako teško odreklo interneta, što je veliki rast u odnosu na 38 odsto iz 2006. godine, prenosi Frans pres.
Čak i kada se uzmu u obzir oni koji ne idu često na internet, “Pju” navodi da bi se 46 odsto odraslih osoba veoma teško odreklo interneta.
S druge strane, rezultati istraživanja pokazuju da bi se 35 odsto odraslih osoba u SAD teško odreklo televizora, u poređenju sa 44 odsto iz 2006. godine.
Prema tim rezultatima, žene su više od muškaraca “vezane” za internet, kao i ljudi sa većim ličnim primanjima i višim stepenom obrazovanja.
Mobilni uređaji izbili su na drugo mjesto, odmah iza interneta, budući da 49 odsto vlasnika telefona kaže da ne bi mogli da se odreknu svojih uređaja, što je više u odnosu na 43 odsto iz 2006. godine.
“Pju” je ukazao na nevjerovatan rast u korišćenju interneta, naročito od 1995. godine kada je broj korisnika u SAD bio 14 odsto u odnosu na oko 87 odsto odraslih Amerikanaca danas.
Te 1995. godine, oko 42 odsto odraslih Amerikanaca nije ni čulo za internet, a 21 odsto njih je imalo samo nejasnu sliku o tome šta je zapravo ta globalna kompjuterska mreža. Tanjug