SIJETL – “Amazon”, najveća kompanija za online prodaju, mogla bi ove godine napraviti veliki iskorak u klasičnu trgovinu, i kupiti drugi najveći američki lanac trgovina “Target”.
Ovo je objavio poznati analitičar Džin Manster, a njegovu procjenu prenose vodeći američki ekonomski mediji.
“‘Amazon’ vjeruje da je budućnost maloprodaje u kombinaciji online i offline trgovine. ‘Target’ je idealan partner za ‘Amazon'”, rekao je ovim povodom Manster.
Akvizicijom “Targeta”, “Amazon” bi povećao broj svojih prodavnice na oko 2.300, što bi mu omogućilo da postane konkurencija u klasičnoj trgovini “WalMartu”. “Walmart” je najveći američki trgovački lanac s oko 12.000 trgovina.
“Amazon” je u avgustu kupio kompaniju “Whole Foods” za 13,7 milijardi dolara.
“Supermarketi se sada neće morati samo takmičiti s prodavnicama ‘WalMart’ i korporacijom ‘Target’, nego i s ,Amazonom,, koji ima velike finansijske kapacitete”, rekao je tada Miki Čada, potpredsjednik američke agencije “Moody's”.
“Whole Foods”, osnovan 1978. godine u Teksasu, prva je kompanija takve vrste koja se fokusirala na prirodne i organske prehrambene namirnice.
“Kupovina 470 prodavnica ‘Whole Foodsa’, zajedno s testiranjem Amazon Go koncepta, je dokaz kako ‘Amazon’ vidi budućnost trgovine”, rekao je Manster.
“Amazon” i “Target” su dobili da komentarišu ove informacije. Biznis.info