PEKING – Kineska kompanija za e-trgovinu Alibaba saopštila je da će joj prioritet biti širenje poslovanja u Evropi.
Prema riječima predsednika Alibaba Group Džona Majkla Evansa, kompanija je pokrenula pilot projekat u Španiji, a po istom modelu će raditi i u drugim zemljama.
“U budućnosti ćemo se više usresrediti na lokalna preduzeća, pa će ono što mi u Kini nazivamo TMall postati TMall u Evropi, što znači da ćemo služiti lokalnim robnim markama i lokalnim kupcima na lokalnim tržištima”, rekao je Evans na tehnološkoj konferenciji u Parizu, prenosi Seebiz.
Kompanija Alibaba najavila je u martu da će se podijeliti na šest dijelova i razmotriti mogućnost prikupljanja inicijalnih ponuda i izlaska na berzu za većinu njih, nakon dvogodišnjeg regulatornog pritiska u matičnoj Kini.
“Pokrenuli smo pilot projekat u Španiji koji ćemo da proširimo širom Evrope”, naveo je Evans.
Poslovanje u e-trgovini biće podeljeno na domaći i inostrani dio. Alibabini servisi Taobao i TMall trenutno su dominantne digitalne platforme za trgovinu u Kini. Biznis