PEKING, Kineska platforma za onlajn trgovinu, Alibaba, skoro je duplirala neto profit u proteklom kvartalu zahvaljujući snažnom rastu onlajn kupovine.
Neto dobit Alibabe je u tromjesječju, zaključno sa 31. martom, uvećana za 98 odsto na 10,65 milijardi juana (1,55 milijardi dolara) u odnosu na isti period prošle godine, navodi se u saopštenju kompanije, a prenosi agencija Frans pres.
Takvi rezultati odraz su većeg od očekivanog 60-procentnog skoka prihoda, na 38,58 milijardi juana.
“Snažni rezultati prikazuju snagu naših ključnih djelatnosti, kao i pozitivan zamajac naših djelatnosti u usponu, kao što su klaud kompjuting, gdje nastavljamo da bilježimo snažan rast”, izjavila je finansijska direktorka Alibabe Megi Vu.
Alibabina platforma Taobao drži više od 90 odsto onlajn tržišta za direktne kupoprodajne transakcije među klijentima, dok njena manja platforma, Tmal, drži više od 50 odsto tržišta za transakcije među preduzećima i klijentima. Tanjug