MILANO, Aksesoari, prije svega cipele i tašne, koja osvajaju tržišta zemalja u usponu, postaju motor sektora lukusuzne robe.
Agencija Ben i Kompani u nedavnoj studiji objavila je da su aksesoari dio tržišta luksuzne robe koji bilježi najviši rast, prenio je AFP.
Između 2011. i 2012. na svjetskom tržištu luksuzne robe zabilježen je rast od 10 odsto, a godinu dana kasnije pao je na samo dva odsto, dok je prodaja aksesoara povećana 16 odsto 2011-2012, odnosno četiri odsto 2012-2013.
“Galanterija i modni detalji su šampioni koji opstaju“, navodi se u studiji u kojoj se ocjenjuje da su italijanski i francuski brendovi ubjedljivo najtraženiji.
Prodaja italijanskih marki aksesoara i kožne galanterije je od 1995. povećana je za 24 odsto, a francuske za 25 odsto.
“Promet naše kuće je prošle godine porastao za sedam odsto“, izjavio je za AFP generalni direktor italijanske modne kuće Furla Eraldo Poleto u Milianu tokom predstavljanja kolekcije za jesen-zimu 2014-2015.
Poleto je istakao da se najdinamičnije tržište kuće Furla nalazi u Aziji, međutim, prodaja veoma dobro ide i u velikim turističkim centrima u Evropi, ali i u Dubaiju, Moskvi, Singapuru i Njujorku.
Kompanija za proizvodnu obuće Kasadei planira da otvori dvije nove prodavnice u Šangaju i Pekingu i namjerava prodor na Bliskom istoku.
“Ta tržišta su u punoj ekspanziji. Zato namjeravamo da napravimo jači prodor u tom dijelu svijetu“, objasnio je Čezare Kasadei koji je na čelu italijanske kompanije koja 80 odsto svojih proizvoda izveze. Tanjug