BANJALUKA, „Sniženo za vas – društveno odgovorno“ je naziv zajedničkih aktivnosti koje se sprovode u trgovinama Mercator BL u saradnji sa proizvođačima, dobavljačima i Ministarstvom trgovine i turizma Republike Srpske, s ciljem da se generalno poboljša životni standard svih građana u uslovima oslabljene kupovne moći.
Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske iniciralo je organizovanje ove aktivnosti u periodu od 1.7 do 31.12.2013. godine.
Kako se navodi u saopštenju, u saradnji sa proizvođačima i dobavljačima i radeći sa minimalnom maržom koja pokriva samo dio troškova poslovanja, u Mercatoru su odlučili da dodatno snize 25 proizvoda, čije su cijene niže i do 39 odsto u sklopu prve u nizu od ovih akcija koja traje do 30.9.2013.godine.
Na proizvodima iz kategorije osnovne prehrane – osnovne životne namirnice: hljeb, mesne prerađevine i suhomesnati program, mliječni, zaleđeni i slatki program te napici cijene su niže do 33 odsto (izdvajaju: polubijeli hljeb 400g Don Don 0,99 KM, mljevena kafa RD 200g 2,24 KM, riža dugo zrno Tomico 1kg 1,74 KM, rebrasti makaroni bez jaja Adria MM 400g 0,89 KM, pileća hrenovka Natura Vita 1/1 4,19 KM, posebna salama Sembis 400g 1,79 KM, Pilis parizer 400g 1,74 KM, kisela pavlaka 12% M.M. 410g Natura Vita 1,29 KM, jogurt light 1.1 M.M. 1l Natura Vita1,59 KM, miješana marmelada Spektar drink u plastičnoj ambalaži 700g 2,24 KM, sok od jabuke Nektar 2l 1,89 KM).
Vitaminkini proizvodi pekmez od šljiva 370g i Vitup sok od narandže su sniženi do 21 odsto i na akciji su do 31.7.2013. Na proizvodima iz kategorija kućna hemija, lična higijena i tekstil cijene su snižene od 11 do 39 odsto (izdvajaju: toalet papir Generik Mercator Trgovačke marke 24/1 3,39 KM, deterdžent za suđe Tiss Maxi 2l 1,54 KM, omekšivač za veš Sensitive Saten 1l 1,44 KM, šampon za kosu divlja trešnja Hellena 1l 2,49 KM te abrazivni sunđer 1/1, rinfuza 0,39 KM).
Snižene cijene su u primjeni od 1.jula, a artikli će biti jasno obilježeni u svim Mercator trgovinama u Republici Srpskoj. Nakon isteka ove akcije, nastavljaju sa ovim, ali i ostalim aktivnostima društveno odgovornog poslovanja u periodu oslabljene kupovne moći građana, ističe se u saopštenju.