VAŠINGTON, “AjFoun”, uređaj američke informatičke kompanije “Epl” (Apple) koji predstavlja kombinaciju mobilnog telefona i ličnog digitalnog pomoćnika – “smartfoun”, postao je najpopularniji u SAD, objavila je međunarodna istraživačka kompanija “NPD grup” (National Purćase Diary) sa sedištem u SAD.
Analitičari kompanije “NPD grup” su istakli da je udio “AjFouna” na tom tržištu dostigao 55 odsto, zahvaljujući sniženju cijene prve verzije i pojavljivanju verzije u tehnologiji treće generacije (3G) tog uređaja.
Popularnost “AjFouna 3G”, koga u SAD ekskluzivno prodaje telekomunikaciona kompanija AT&T, uticala je da čak 23 odsto korisnika mobilne telefonije u SAD promjeni operatera.
Gotovo polovina novih pretplatnika kompanije AT&T stigla je iz kompanije “Verizon vajrles”, a slijede nekadašnji pretplatnici kompanija “Ti-mobajl” i “Sprint nekstel”.