BEOGRAD, Jedan od svjetskih lidera u oblasti integrisanih komunikacija, agencija Golin, deo Interpablik (Interpublic) grupe listirane na Njujorškoj berzi, pripojila je vodeću agenciju za komunikacije u Srbiji “Ruskin&Hunt”, koja će od sada poslovati pod imenom “Golin Beograd”.
Novoformirana agencija će, kako se navodi u saopštenju Golina, donijeti inovativne integrisane usluge na tržište jugoistočne Evrope pružajući usluge PR-a, digitalnih komunikacija, kreiranja sadržaja i oglašavanja, pod rukovodstvom izvršnog direktora Đorđa Odavića.
“Misija ‘Golin Beograda’ je da napravi promenu kroz relevantne i hrabre projekte vredne divljenja. Novi integrisani model G4 će kompletno promeniti našu strukturu i pomoći nam da kreiramo nezaboravne kampanje za naše klijente”, rekao je Odavić.
Dolasku Golina na srpsko tržište prethodilo je pokretanje Golina u Nemačkoj sa sestrinskom agencijom GGH MullenLowe u Hamburgu.
“Sa ambicijom da budemo agencija decenije, tražimo partnera koji razmišlja na isti način i agencije koje žele da ostvare isti cilj. Od našeg prvog sastanka sa timom ‘Ruskin&Hunt’-a, uvideli smo da delimo iste vrednosti i bili smo inspirisani njihovom energijom, posvećenošću i kreativnošću”, saopštio je Met Nil, predsednik EMAE i potpredsednik agencije Golin u Njujorku.
“Ruskin&Hunt” poslovao je na tržištu Srbije osam godina radeći sa najuspešnijim međunarodnim i domaćim klijentima u različitim industrijama sa regionalnim kancelarijama u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Crnog Gori.
Golin je agencija za integrisane komunikacije koja u osnovi pruža usluge PR-a, digitala i kreiranja kontenta i koja ima 50 kancelarija širom svijeta i 60 godina iskustva.
“Go All In” je agencijski moto i obaveza da se promoviše hrabrost umjesto prosječnosti. Dobirnik je mnogih međunarodnih nagrada, među kojima su “PRWeek Global's International Agency of the Year” 2015. i 2016, “PRmoment's Large Agency of the Year”, “PRWeek UK's” kao najbolja agencija za rad, “UK Consultancy of the Year”… Tanjug