TUZLA, Međunarodni aerodrom Tuzla nakon jednoipomjesečne pauze ponovo je otvoren, ali je neizvjesno kada će sletjeti prvi putnički avioni.
“Redovne avio-linije za Frankfurt i Istanbul, koje su do februara išle iz Sarajeva preko Tuzle, neće biti ponovo uspostavljene, jer ‘BH Airlines’ nije zainteresovan za to. Za sada ne znamo kada će biti uspostavljen redovni putnički saobraćaj, rekao je direktor tuzlanskog aerodroma Enver Jukanović.
On je pojasnio da su ove dvije linije prije godinu dana bile uspostavljene uz dogovor da Međunarodni aerodrom Tuzla pokriva troškove slijetanja i uzlijetanja na tuzlansku pistu, iako nema predviđena sredstva za razvojnu komponentu. To je dovelo do ugrožavanja likvidnosti tuzlanskog aerdoroma zbog čega tokom zime nisu mogli održavati piste. Zbog toga je aerodrom privremeno zatvoren, a Uprava se nadala da će “BH Airlines” biti zainteresovan da u ljetnom redu letenja ima i neku liniju iz Tuzle.
“BH Airlines” je, međutim, kategorički odbio da uspostavi liniju u sopstvenoj režiji preko Tuzle uz objašnjenje da nisu zaduženi za razvoj avio-saobraćaja i da ne žele snositi rizik”, rekao je Jukanović.
Za sada su sa tuzlanskom turističkom agencijom “Golden tours” dogovoreni čarter letovi za destinacije u Turskoj i Egiptu s tim da će Međunarodni aerodrom Tuzla i agencija dijeliti rizik, ali i dobit ostvaren avio-prevozom. Menadžment tuzlanskog aerodroma vodi pregovore i o uspostavljanju redovnih čarter linija, ali dok ne budu precizirani, ne žele govoriti o tom poslovnom potezu.
Za to vrijeme zaposleni u tuzlanskom aerodromu prolaze kroz tešku situaciju, jer su posljednju platu dobili za oktobar. Jukanović priznaje da će se teško šta promijeniti na bolje, jer im 460.000 KM, koliko su za ovu godinu dobili od kantonalne vlade, nije dovoljno za normalno poslovanje.
Ministar saobraćaja, trgovine i turizma Tuzlanskog kantona Zoran Milić kaže da Vlada nije u finansijskoj mogućnosti da značajnije pomogne aerodromu i smatra da bi i tur-operatori trebalo da uključe u njegovo oživljavanje. Nezavisne novine
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Ja pomislio aerodrom Trebinje, a ono Tuzla.Na kraju krajeva važno je imati aerodrom, autoput, brzu prugu i sl., a ostalo i nije toliko važno u predizbornoj kampanji.
brkoug
bice i taj u Trebinju ali nezna niko kada,mislim da je sad prioritet autoput za Doboj tako ovi optimisti kazu.Bitno je da postoji direktor aerodroma da se potrosi godisnje nekoliko stotina hiljada KM,aerodrom je negdje u magli.Zna li iko kako posluje aerodrom Banja Luka kraj Laktasa.