NEUM – Gotovo svi bankarski proizvodi ili usluge u skorijoj budućnosti će biti povezani sa digitalnim tehnologijama pomoću kojih uče o klijentima, komuniciraju sa njima i zadovoljavaju njihove potrebe.
Ovo je istakao predsjednik Uprave Nove banke Siniša Adžić na današnjoj NetWork konferenciji u Neumu učestvujuću na panelu “Fintech u BiH – i šansa i izazov”.
Govoreći o tome da je bankarski sektor direktno izložen uticaju digitalne transformacije, Adžić je istakao i da je rast broja korisnika digitalnih bankarskih usluga uslovljen je povjerenjem.
“S jedne strane, korisnicima nedostaje povjerenje u sebe, da će potrebne podatke unijeti ispravno, a sa druge, nemaju dovoljno povjerenja u sigurnost usluge. Međutim, i to će biti prevaziđeno, jer živimo u vremenu brzog protoka informacija i naprednih sigurnosnih protokola”, rekao je Adžić.
Dolaze generacije korisnika, kaže Adžić, koje insistiraju da sve bude digitalizovano, ali i personalizovano.
“Izuzetno je važno da u tom procesu bankama ne nedostaje razumijevanja potreba, te da se brzo prilagođavaju novim tehnologijama i promjenljivim preferencijama korisnika. Tehnologija nudi jednostavniji način rada, a samim tim i jednostavniji način života“, rekao je Adžić.
PR