BANJALUKA – Adiko banka dobitnik je šest nagrada “Transform avords Evropa 2018”, koje se dodjeljuju za projekte najboljeg upravljanja brendovima i rebrendinga, najkreativnije osmišljenog vizuelnog identiteta, te kvalitetnog upravljanja ugledom.
Adiko banka je sa agencijom “Prophet”, koja je bila angažovana na projektu rebrandinga Adiko grupe, bila nominovana u šest kategorija i u svim je osvojila nagradu.
Banka je osvojila zlato u kategorijama najbolja kreativna strategija, najbolji rebrending nakon procesa spajanja, najbolji razvoj brenda u okviru repozicioniranja i predstavljanja nove misije i vizije i najbolji vizuelni identitet u finansijskoj industriji, saopšteno je iz Adiko banke.
Adiko banka nagrađena je srebrom u kategoriji najboljeg korištenja vizuelnog vlasništva, te bronzom u kategoriji najboljeg strateškog i kreativnog razvoja novog brenda.
Direktor marketinga Adiko grupe Maja Čulig istakla je da je i jedna renomirana nagrada veliko priznanje i čast, a da je osvajanje šest nagrada u međunarodnoj konkurenciji globalnih brendova fenomenalno dostignuće.
“Ove nagrade doživljavamo kao posljednje u nizu priznanja da je Adiko snažan brend prepoznatljivog vizuelnog identiteta i kao potvrdu da smo odlično uradili projekat rebrendiranja. One su i podsticaj da svakim danom svojim klijentima i partnerima budemo bolja, jasnija, jednostavnija i direktnija banka”, rekla je Čuligova.
Nagradama “Transform avords Evropa” nagrađuje se inovativnost, kreativnost i izvrsnost u upravljanju korporativnim i produkt brendovima u 43 države u Evropi.
Srna