BERLIN – Njemački proizvođač sportske odjeće Adidas AG planira prodati ili izdvojiti svoju nedovoljno uspješnu marku Reebok, 15 godina nakon što je kupio američku kompaniju kako bi mu pomogla u nadmetanju s Nikeom.
Adidas je saopštio da je odlučio započeti formalni postupak usmjeren na “dezinvestiranje” Reeboka, kao dio petogodišnje strategije koju planira predstaviti 10. marta, kada će firma takođe objaviti rezultate za 2020. godinu.
Reebokova vrijednost se procjenjuje na blizu milijardu evra.
“Reebok i Adidas moći će znatno bolje ostvariti svoj potencijal rasta neovisno jedan o drugom“, rekao je izvršni direktor Kasper Rorsted u izjavi.
Adidas je 2006. kupio Reebok sa sjedištem u Bostonu za 3,8 milijardi američkih dolara, ali njegove slabe performanse dovele su do poziva investitora da se brend odbaci.
U međuvremenu, Adidas je uspio narušiti dominaciju Nikea u Sjedinjenim Državama svojim osnovnim brandom, potpomognut partnerstvom sa slavnim ličnostima poput Kanyea Westa, Beyonce i Pharrella Williamsa.
Nakon što je Rorsted 2016. godine preuzeo funkciju izvršnog direktora, pokrenuo je plan preokreta za Reebok koji mu je pomogao da ponovo bude profitabilan, ali njegove performanse su i dalje zaostajale za osnovnom Adidasovom markom.
Potom se desila pandemija Covid-19, a Reebokova neto prodaja pala je za 7 posto u trećem tromjesečju 2020. na 403 miliona evra, nakon što je u prethodnom tromjesečju pala za čak 44 posto. Klix