Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Skandal: Bivši načelnik Dubice prodavao ERS-u ukradenu struju

    11. Decembra 2025. — 11:59

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Vlada pomaže OC “Jahorina“ sa još deset miliona maraka

    26. Decembra 2025. — 15:33

    Šef poslanika Ujedinjene Srpske završio isti fakultet kao i Nikolina Šljivić

    26. Decembra 2025. — 15:09

    Zatraženo poskupljenje gradskog prevoza u Banjaluci

    26. Decembra 2025. — 15:03

    „Pošte“ ulažu 17 miliona KM u novi objekat i informacioni sistem

    26. Decembra 2025. — 13:27
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29

    Kako bi američki gas stizao u BiH i Banjaluku: Ovo su detalji

    25. Decembra 2025. — 13:39

    OFAK produžio rok NIS-u

    25. Decembra 2025. — 07:41

    RiTE Gacko ide u trodnevni zastoj

    24. Decembra 2025. — 16:00

    BiH vodeća u Evropi po doznakama iz inostranstva

    27. Decembra 2025. — 10:33

    Promet na Banjalučkoj berzi 67.000 KM

    26. Decembra 2025. — 14:17

    Potrošačka korpa i dalje veća od polovine prosječne plate

    26. Decembra 2025. — 08:33

    ERS dokapitalizovao RiTE „Ugljevik“ zbog duga prema Slovencima

    24. Decembra 2025. — 12:42

    Na Banjalučkoj berzi promet veći od miliona maraka

    16. Decembra 2025. — 16:30

    Vlada se na berzi zadužila 66 miliona KM, iduće sedmice planira još 20

    15. Decembra 2025. — 15:16

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Pojeftinilo gorivo u Republici Srpskoj

    15. Decembra 2025. — 14:23

    Prosječna plata ne pokriva ni pola potrošačke korpe

    15. Decembra 2025. — 12:11

    Hoće li kafa pojeftiniti

    10. Decembra 2025. — 10:05

    Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

    6. Decembra 2025. — 14:31

    Značajno popunjeni smještajni kapaciteti

    27. Decembra 2025. — 12:20

    Republiku Srpsku tokom deset mjeseci ove godine posjetilo 442.353 turista

    26. Decembra 2025. — 10:33

    Znate li koji je grad najskuplji turistički centar na svijetu

    20. Decembra 2025. — 16:44

    Ryanair širi mrežu u Hrvatskoj, smanjuje letove u regionu

    18. Decembra 2025. — 11:53

    Otkupljeno 24.000 tona voća i 43.000 tona povrća

    27. Decembra 2025. — 09:53

    Proizvođači u Srpskoj prikupili više mlijeka nego lani

    27. Decembra 2025. — 09:01

    Savjet ministara BiH u ponedjeljak o suspenziji carinskih stopa

    26. Decembra 2025. — 11:13

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kina testirala voz brzine 800 km/h

    26. Decembra 2025. — 14:00

    Na hiljade neželjenih božićnih poklona se prodaje na internetu

    26. Decembra 2025. — 12:15

    Singapur i dalje ima najmoćniji pasoš

    24. Decembra 2025. — 10:45

    U Estoniji će robot određivati poreske dugove

    22. Decembra 2025. — 12:40

    Britanci sve siromašniji

    27. Decembra 2025. — 11:30

    Dolar u padu: Očekuje ga najgora godina od 2017.

    26. Decembra 2025. — 09:03

    Dolar u padu: Očekuje ga najgora godina od 2017.

    25. Decembra 2025. — 09:45

    Zašto cijene bakra rastu?

    25. Decembra 2025. — 08:59
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Ad­di­ko brend je osvo­jio re­gi­ju

Ad­di­ko brend je osvo­jio re­gi­ju

Dragana EremijaDragana Eremija26. Decembra 2016. — 08:25Nema komentara5 minuta čitanja

BANJALUKA, Kra­jem okto­bra na ban­kar­skom trži­štu BiH pred­stav­ljen je no­vi brend Ad­di­ko, či­me je zva­ni­čno za­vršen pro­ces re­bren­di­ra­nja bivše Hypo gru­pe No­vi vla­sni­ci, ame­ri­čki fond “Advent In­ter­na­ti­onal” i Evrop­ska ban­ka za obno­vu i ra­zvoj, odlu­či­li su se za uvo­đe­nje no­vog bren­da ko­ji će ko­mu­ni­ci­ra­ti ja­sno, je­dnos­ta­vno i di­rek­tno ban­kar­stvo.

U in­ter­vju za na­še no­vi­ne iz­vršni di­re­ktor Ad­di­ko Bank Ba­nja­lu­ka Boš­tjan Pe­čen­ko go­vo­ri o zna­ča­ju bren­da u ban­kar­skom po­slo­va­nju, ka­ko je no­vi brend pri­hva­ćen od stra­ne kli­je­na­ta, te o tre­nu­tnim i bu­du­ćim po­slo­vnim pla­no­vi­ma ban­ke.

NN: Šta kon­kre­tno predstav­lja no­vi brend iden­ti­tet Ad­di­ko ban­ke?

PE­ČEN­KO: “Brend iden­ti­tet Ad­di­ko Bank odra­ža­va no­vu po­slo­vnu stra­te­gi­ju i po­zi­ci­oni­ra­nje Ban­ke na trži­štu prven­stve­no kroz ja­sno, je­dnos­ta­vno i di­rek­tno ban­kar­stvo. To su nje­go­ve osno­vne ka­ra­kte­ris­ti­ke, a ko­je su se ra­zvi­le na osno­vu op­se­žnog is­tra­ži­va­nja spro­ve­de­nog me­đu kli­jen­ti­ma i za­po­sle­ni­ma.”

NE­ZA­VI­SNE: Ka­kve su prve rea­kci­je kli­je­na­ta i za­po­sle­nih u ve­zi s no­vim brend iden­ti­te­tom?

PE­ČEN­KO: “Rea­kci­je su po­zi­ti­vne i iznad na­ših oče­ki­va­nja, po­go­to­vo što smo u pro­ce­su re­bren­di­ra­nja pro­mi­je­ni­li sve: lo­go, ime i bo­ju. Re­bren­di­ra­njem smo po­sla­li ja­san si­gnal trži­štu ka­ko smo se pro­mi­je­ni­li i ka­ko će­mo nas­ta­vi­ti da se mi­je­nja­mo i ubu­du­će. A naj­va­žni­je je da smo pro­mi­je­ni­li i na­čin na ko­ji vi­di­mo da­naš­nje ban­kar­stvo u če­mu su nam naj­vi­še po­mo­gli upra­vo kli­jen­ti i za­po­sle­ni. Kli­jen­ti že­le je­dnos­ta­vno ban­kar­stvo bez ban­kar­skih za­vrzla­ma, je­dnos­ta­vne pro­ce­se bez go­mi­le pa­pi­ra te efi­ka­snu i brzu uslu­gu. Upra­vo na ovaj na­čin že­li­mo da Ad­di­ko ban­ku po­zi­ci­oni­ra­mo na na­šem, ali i re­gi­onal­nom trži­štu, kao igra­ča ko­ji se usu­dio da ra­zmiš­lja izvan kru­tih okvi­ra “ban­kar­ske ku­ti­je”.”

NN: Ne­da­vno je ugle­dni in­ter­net­ski ma­ga­zin “Fi­nan­ci­al Brand” uvrstio Ad­di­ko me­đu de­vet naj­lje­pših brend iden­ti­te­ta u svjet­skoj ban­kar­skoj in­dus­tri­ji. Ko­li­ko vam zna­či je­dno ta­kvo pri­zna­nje?

PE­ČEN­KO: “Zna­či ja­ko pu­no i pot­vrđu­je da smo na do­brom pu­tu, jer se u sa­mom obra­zlo­že­nju ovog pri­zna­nja ka­že ka­ko ban­ke da­nas mo­ra­ju ići u ko­rak s mo­der­nim te­hno­lo­škim dos­ti­gnu­ći­ma, bi­ti ino­va­ti­vne, sa­vre­me­ne i kli­jen­tu ra­zu­mlji­ve. To ­je upra­vo ono što mi sa­da ra­di­mo po­tpu­no svje­sni da je brend ban­ke je­dan od naj­va­žni­jih ele­me­na­ta u mar­ke­tin­škom ar­se­na­lu po pi­ta­nju us­pje­šne in­te­ra­kci­je s kli­jen­ti­ma, ko­ji da­nas u di­gi­tal­nom do­bu iz­bje­ga­va­ju tra­di­ci­onal­ne i do­sa­dne ban­kar­ske bren­do­ve.”

NN: Šta ste kon­kre­tno u pra­ksi pro­mi­je­ni­li od ka­da po­slu­je­te pod no­vim ime­nom?

PE­ČEN­KO: “Ura­di­li smo dos­ta po­sla, ka­ko unu­tar ban­ke, ta­ko i u odno­su pre­ma kli­jen­ti­ma. Po­je­dnos­ta­vi­li smo izbor na­ših proi­zvo­da i uslu­ga, jer že­li­mo ra­di­ti ne­ko­li­ko stva­ri za­is­ta do­bro, ra­di­je ne­go pu­no stva­ri pro­sje­čno. Kon­kre­tno, umjes­to de­set vrlo sli­čnih proi­zvo­da, že­li­mo po­nu­di­ti sa­mo tri-če­ti­ri­ naj­tra­že­ni­ja i pri­tom ima­ti do­vo­ljno vre­me­na da se po­sve­ti­mo kli­jen­tu te da mu na ra­zu­mljiv i je­dnos­ta­van na­čin is­te pred­sta­vi­mo. Ugo­vo­re o proi­zvo­di­ma i uslu­ga­ma ko­ji su ra­ni­je sa­drža­va­li mno­go stra­ni­ca sve­li smo na sve­ga ne­ko­li­ko njih. Sma­nju­ju­ći ogro­mnu ko­li­či­nu ne­po­tre­bne do­ku­men­ta­ci­je, po­ma­že­mo kli­jen­ti­ma na na­čin da ih oslo­ba­đa­mo pre­tje­ra­ne ban­kar­ske bi­ro­kra­ti­je. Pri­la­go­đa­va­mo ra­dno vri­je­me ­na­ših po­slo­vni­ca po­tre­ba­ma kli­je­na­ta i nji­ho­vom ži­vo­tnom tem­pu, u okvi­ru ne­ko­li­ko na­ših kre­di­tnih proi­zvo­da kli­jen­ti­ma je omo­gu­će­no da sa­mi bi­ra­ju da­tum ot­pla­te mje­se­čne ra­te kre­di­ta, zna­čaj­no smo mo­der­ni­zo­va­li na­še uslu­ge elek­tron­skog ban­kar­stva, te tre­nu­tno ra­di­mo na rje­ša­va­nju ni­za dru­gih stva­ri ko­je smo za­je­dno s na­šim kli­jen­ti­ma pre­po­zna­li kao ne­što što se tre­ba zna­čaj­no po­je­dnos­ta­vi­ti i una­pri­je­di­ti.”

NN: Gdje vi­di­te Ad­di­ko ban­ku da­nas u odno­su na kon­ku­ren­ci­ju?

PE­ČEN­KO: “Ad­di­ko ban­ka je se­bi da­la vrlo ja­san cilj, a to je da bu­de je­dnos­ta­vna ban­ka, fo­ku­si­ra­na u po­tpu­nos­ti na kli­jen­ta, i ko­ja na­mje­ra­va da ­brzo i efi­ka­sno ot­kla­nja pre­pre­ke u sva­ko­dne­vnom po­slo­va­nju kli­je­na­ta sa njom. Efi­ka­snost je klju­čna ri­ječ za ban­ku ko­ja te­ži da bu­de mo­der­na, ino­va­ti­vna i uvi­jek dos­tu­pna kli­jen­ti­ma, te je to upra­vo po­dru­čje gdje že­li­mo da na­pra­vi­mo zna­čaj­nu ra­zli­ku u odno­su na kon­ku­ren­ci­ju. Ta­ko­đe, mi smo je­di­na ban­kar­ska gru­pa­ci­ja ko­ja je is­klju­či­vo po­sve­će­na ovoj re­gi­ji, i ko­ja će bi­ti u sta­nju da brzo i sna­žno fi­nan­sij­ski po­drži kva­li­te­tne pro­je­kte.”

NN: Ko­ji su po Va­ma naj­ve­ći iza­zo­vi za ban­kar­ski se­ktor na na­šem trži­štu?

PE­ČEN­KO: “Bez su­mnje to su kre­di­ti ko­ji ka­sne u ot­pla­ti ili fa­mo­zni NPL. Na­ša ban­ka tre­nu­tno ima vrlo čist kre­di­tni por­tfo­lio i mi­ni­mal­ni ri­zik u se­bi, jer su na­ši no­vi vla­sni­ci ku­pi­li zdra­vi dio biv­še Hypo gru­pe, te smo ura­di­li re­zer­vi­sa­nja za kre­di­tne gu­bit­ke ko­ja smo knji­ži­li na por­tfo­li­ju na kra­ju 2015. go­di­ne i u to­ku 2016. go­di­ne. Ovo nam omo­gu­ća­va da po­slu­je­mo ne­op­te­re­će­ni pro­ble­mom lo­še akti­ve i ne­na­pla­ti­vih po­tra­ži­va­nja.”

NN: Šta će bi­ti po­slo­vni fo­kus Ad­di­ko ban­ke u na­re­dnoj go­di­ni?

PE­ČEN­KO: “Gla­vni fo­kus bi­će na ra­zvi­ja­nju se­gmen­ta po­slo­va­nja sa sta­no­vniš­tvom i ma­lim i sre­dnjim pre­du­ze­ći­ma, dok će­mo i da­lje bi­ti ja­ka po­drška kor­po­ra­ti­vnom i ja­vnom se­kto­ru, kroz pru­ža­nje po­drške pos­to­je­ćim kli­jen­ti­ma. Sa­da smo u po­zi­ci­ji da pla­ni­ra­mo rast uz sna­žnu ka­pi­tal­nu osno­vu, či­me že­li­mo otvo­ri­ti vra­ta i no­vim kli­jen­ti­ma. Pred­sto­ji nam zna­čaj­no una­pre­đe­nje di­gi­tal­nih ka­na­la ka­ko bi­smo kli­jen­ti­ma pru­ži­li no­ve mo­gu­ćnos­ti mo­der­nog i ino­va­ti­vnog ban­kar­stva kroz je­dnos­ta­vni­ju, bržu i di­rek­tnu ko­mu­ni­ka­ci­ju sa ban­kom. Ino­va­ci­je i mo­der­ne te­hno­lo­gi­je su u srži na­še stra­te­gi­je. Di­gi­ta­li­za­ci­ja po­slo­va­nja sa sta­no­vniš­tvom i pra­vnim li­ci­ma te una­pre­đe­nje is­kus­ta­va na­ših kli­je­na­ta na­la­ze se me­đu na­šim gla­vnim ci­lje­vi­ma i u fo­ku­su su na­ših in­ves­ti­ci­ja. Za­to će­mo nas­ta­vi­ti ši­ri­ti na­šu di­gi­tal­nu i mo­bil­nu po­nu­du. Je­dan od naj­bo­ljih ta­kvih pri­mje­ra di­gi­ta­li­za­ci­je ne­da­vno je pred­sta­vi­la na­ša ses­trin­ska ban­ka u Slo­ve­ni­ji otva­ra­njem prve “ek­spre­sne po­slo­vni­ce” u Lju­blja­ni.”

O Ad­di­ko gru­pa­ci­ji

Ad­di­ko je me­đu­na­ro­dna ban­kar­ska i fi­nan­sij­ska gru­pa­ci­ja ko­ja se sas­to­ji od mre­že ba­na­ka u pet ze­ma­lja: Bo­sni i Her­ce­go­vi­ni, Srbi­ji, Crnoj Go­ri, Hrvat­skoj i Slo­ve­ni­ji, a sre­di­šte hol­din­ga na­la­zi se u Be­ču u Aus­tri­ji.

Ad­di­ko gru­pa­ci­ja po­slu­je kroz vi­še od 250 po­slo­vni­ca te pru­ža fi­nan­sij­ske uslu­ge za vi­še od 1,1 mi­li­on kli­je­na­ta u po­me­nu­tim ze­mlja­ma.

U Bi­H Ad­di­ko gru­pa­ci­ja po­slu­je kroz dvi­je ban­ke – Ad­di­ko Bank a.d. sa sje­di­štem u Ba­njalu­ci i Ad­di­ko Bank d.d. sa sje­di­štem u Sa­ra­je­vu, s po­slo­vnom mre­žom od 73 po­slo­vni­ce. Nezavisne novine

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Addiko addiko banka hypo banka trziste BiH vazno
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakTrećina gasa stigla iz “Gasproma”
Sljedeći članak BMW povlači 200 hiljada vozila iz Kine

Povezani članci

NOVOSTI 04 minute čitanja

Značajno popunjeni smještajni kapaciteti

NOVOSTI 02 minute čitanja

Britanci sve siromašniji

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Vlada pomaže OC “Jahorina“ sa još deset miliona maraka

26. Decembra 2025. — 15:3322 minute čitanja

Vlada Republike Srpske je u oktobru ove godine donijela odluku da plati sve kredite OC „Jahorina“ kod komercijalnih banaka

Šef poslanika Ujedinjene Srpske završio isti fakultet kao i Nikolina Šljivić

26. Decembra 2025. — 15:09

Zatraženo poskupljenje gradskog prevoza u Banjaluci

26. Decembra 2025. — 15:03

„Pošte“ ulažu 17 miliona KM u novi objekat i informacioni sistem

26. Decembra 2025. — 13:27

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.