BEČ/BANJALUKA, Hypo Group Alpe Adria AG od 11. jula posluje pod novim brendom – Addiko Bank.
Novi brend odražava novu poslovnu strategiju Banke i njenu jedinstvenu poziciju, ali prvenstveno i ponajviše od svega posvećenost Banke na uvođenje novog načina poslovanja koje će biti potpuno jasno, jednostavno i direktno, saopšteno je iz Hypo Alpe Adria Bank.
Banka ovakvim jasnim i jednostavnim poslovanjem želi prije svega odgovoriti na veliki izazov današnjeg bankarstva, u kojem klijenti pod uticajem sve bržeg tempa modernog života žele jednostavne proizvode i praktičnu uslugu bez puno komplikacija.
“Addiko Bank smatra da se banka mora više približiti klijentima i oslušnuti njihove potrebe i upravo to će i učiniti tako što će smanjiti broj proizvoda u ponudi banke, kako bi klijentima olakšala izbor” navedeno je u saopštenju.
U tu svrhu će i smanjiti obim neophodnih formulara kako bi mogla puno brže i jednostavnije naći pravo rješenje za klijenta.
Da bi postigla navedeno, Addiko Bank će se pridržavati tri glavna načela jasnog i jednostavnog bankarskog poslovanja, a to su: fokus na bitnim stvarima, efikasno djelovanje i jednostavna komunikacija, čime će stvoriti kvalitetnu ponudu proizvoda i usluga, efikasne procedure i procese i jednostavnu komunikaciju utemeljenu na pristupu orijentisanom na klijenta.
U Bosni i Hercegovini proces rebrendiranja biće završen 31.10.2016. i od tog datuma mreža dvije Hypo banke u BiH, koja broji 73 poslovne jedinice, poslovaće pod novim imenom.
„Koga god da pitate šta mu najviše smeta kod rješavanja raznih poslova, sigurno će reći da je to prevelika komplikovanost. Mi smo svjesni da ljudi banke i njihove procedure smatraju prekomplikovanim i to je razlog zašto se želimo promijeniti i pojednostaviti način poslovanja” kaže Dragan Kovačević, predsjednik Uprave Hypo Alpe-Adria-Bank Banja Luka.
Dodao je da su takođe, svjesni da to ne mogu postići preko noći i da za taj proces treba vremena.
“Međutim, napravili smo prve korake i definisali pristup kojim će naše poslovanje s klijentima biti puno jasnije, jednostavnije i direktnije. Novi brend je simbol ovog preobražaja i početak razvoja još bolje banke – jasne, jednostavne i direktne banke s kojom klijenti žele poslovati i na koju njeni zaposleni mogu biti ponosni” ističe Kovačević.
Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG naglašava da novi brend označava pozitivnu promjenu, označava prvi dan budućnosti i kao takav predstavlja sastavni dio poslovne strategije s primarnim fokusom na poslovanju s građanima i malim i srednjim preduzećima uz pružanje pune podrške korporativnim klijentima i javnom sektoru.
“Nećemo novi brend posmatrati kao kraj projekta rebrendiranja, nego kao početak uzbudljivog putovanja i poboljšanja naših usluga, kreditnih procesa, glavnih finansijskih pokazatelja, jačanja digitalnog bankarstva, te izgradnje nove, fokusiranije, efikasnije i jednostavnije banke – naše banke i banke za naše klijente“ zaključio je Kissing.