ZAGREB, Finskom ne šetaju polarni medvjedi, ali Deda Mraz jest finski državljanin, a istina je i da Finci imaju riječ za opijanje kod kuće, u potpunoj samoći i donjem vešu – kalsarikännit.
Te i slične neobične običaje, emocije, omiljene psovke i mitove o svojoj zemlji, Finci su pretvorili u jednu od najuspješnijih digitalnih PR kampanja za koju su dobili mnoštvo međunarodnih nagrada.
Kako su u tome uspjeli, moći će iz prve ruke saznati učesnici jubilarnog desetog izdanja Weekend Media Festivala.
Osnova kampanje su 62 emojija koji predstavljaju Finsku na simpatičan i ironičan način, čineći prvi nacionalni set emoji simbola koje svako može skinuti na mobilni telefon, a vidjelo ih je već oko 250 miliona ljudi širom svijeta.
U Rovinju će ih iz prve ruke predstaviti Petra Theman, direktorica javne diplomatije Ministarstva vanjskih poslova i glavna tajnica Finskog promidžbenog odbora.
„Finska ima mnogo prednosti, kao i neke slabosti, baš kao i svaka zemlja. Pristup komunikaciji brenda zemlje na ovakav iskren, autentičan načinu privukao je nevjerovatan interes i brojne nove kontakte i saradnje“, ističe Petra Theman, čije predavanje o ovom projektu i digitalnom brendiranju zemlje nosi naslov ‘Finski emojiji, analiza slučaja digitalne diplomatije današnjice’.
Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembra u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 učesnika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditovanih novinara iz cijele regije.
Pozicionirao se kao najveći komunikacijski faestival u jugoistočnoj Evropi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.
Weekend nije rezervisan samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novi nivo.
Pomno osmišljen muzički program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju. PR