BRISEL, Najveći svjetski proizvođač piva AB InBev želi snažno proširiti svoju prodaju bezalkoholnih piva u nadolazećim godinama.
Nedavni uspjeh s pivom Jupiler 0,0 u Belgiji okuražio je grupu u ovoj strategiji, izvijestila je u petak novinska agencija Belga.
U prvih pet mjeseci 2017. godine, kompanija je prodala više Jupiler bezalkoholnog piva nego piva sa 0,5 odsto alkoholnog sadržaja, što je maksimalno dozvoljena količina.
Do 2025. godine bezalkoholna i niskoalkoholna piva činiće jednu petinu volumena prodaje AB-InBev. U Belgiji, potrošnja piva pala je za 3,3 odsto u prošloj godini, saopštio je belgijski savez pivara.
To je znatno više od prosječnog pada od 1,4 odsto tokom proteklih 20 godina.
Bezalkoholna piva AB InBeva uključuju masovne marke Becks, Stella Artois, Corona i Budweiser, ali sada i nekoliko craft pivara, naročito u SAD-u, pokazuje potencijal. Piva s malo ili nula odsto alkohola u Belgiji drže samo 2,2 odsto tržišta, ali u Njemačkoj je taj udio 10,4 odsto, a u Španiji 17,7 odsto. Indikator.ba