NJUJORK, Uz predviđenu godišnju stopu rasta od 32 odsto, i više nego dvostruku stopu rasta u odnosu na digitalno oglašavanje u cijelini, iznos koji će kompanije potrošiti na content marketing odnosno content advertising preći će vrijednost od 50 milijardi USD do 2021. godine, dok je u 2016. godini vrijednost ovog tržišta iznosila 12.8 milijardi USD.
Prema nedavnom izvještaju, ova grana će činiti 14 odsto ukupne potrošnje na digitalno oglašavanje u 2017. godini, prenosi Marketing mreža.
Ovim tempom, globalno tržište oglašavanja će sa 590 milijardi USD ove godine izrasti u tržište vredno 775 milijardi USD u 2021., sa stopom godišnjeg rasta od sedam odsto. Očekuje se da će digitalno oglašavanje činiti 48 odsto tržišta, dok će oglašavanje na mobilnim uređajima predstavljati 78 odsto ukupnog digitala.
U izvještaju se procjenjuje i da će društvene i video platforme rasti po godišnjoj stopi od 30 odsto, sa 7.3 milijarde USD u 2016., do 27.2 milijarde u 2021. (ovo se odnosi na dio njihovih prihoda koji će se koristiti za kreiranje contenta). Marketing mreža