SARAJEVO, Svjetske isporuke “Škoda” vozila su u prošloj godini porasle za 6,8 posto, odnosno na 1.127.700 vozila.
U decembru je marka “Škoda” ostvarila rast od 5,7 posto sa 91.500 isporučenih vozila i dosad je ovo najbolji decembar u historiji kompanije.
U prvom kvartalu 2017. godine planirana je snažna modelska ofanziva sa novim SUV modelom “škoda KODIAQ” i s redizajniranim modelom “škoda octavia”.
– Postignut je novi rekord u 2016. godini. Sa našom mladom i modernom modelskom gamom uspjeli smo da povećamo atraktivnost naše marke u protekloj godini – istakao je direktor “Škode” Bernhard Maier dodajući kako im uspijeva da s emocionalnim dizajnom, najmodernijom tehnologijom i dosta praktičnih rješenja pridobijaju nove kupce, te da se nadaju da će i u 2017. godini nastaviti trend rasta.
S redizajniranim modelom “škode octavia” i novim modelom “škoda KODIAQ” očekuju pozitivne impulse za marku u prvoj polovini 2017. godine.
– Novi model “škoda KODIAQ” starta novu SUV ofanzivu marke Škoda – rekao je direktor marketinga Werner Eichhorn napominjući da je na kraju 2016. godine 75 posto maloprodajnih objekata širom svijeta poprimilo novi izgled, te da gotovo 3.200 maloprodajnih salona u svijetu ima novi korporativni identitet marke “Škoda”.
Kako je saopćeno iz kompanije Porsche BH d.o.o. Sarajevo, u zapadnoj Evropi “Škoda” je ostvarila rast za 5,7 posto (455.200 isporuka kupcima), a u decembru 2016. godine je isporučeno 32.600 vozila (u decembru 2015. godine 31.100).
U istočnoj Evropi marka “Škoda” je porasla za 7,2 posto na 35.100 vozila, a u decembru u ovoj regiji prodaja je porasla za 3,3 posto sa 2.800 isporuka. U Rusiji je isporučeno 55.400 “škoda” vozila, više za 0,7 posto u odnosu na 2015.godinu.
Dvocifreni rast u 2016. godini ostvaren je u Ukrajini (3.600 vozila, rast 57,2 posto), Rumuniji (10.300 vozila, rast 14,4 posto) i na Baltiku (6.500 vozila, rast 10,6 posto).
U Bosni i Hercegovini je takođe zabilježen dvocifren rast (1.400 vozila, rast 23,2 posto). Tako je marka Škoda i dalje zadržala status najprodavanije automobilske marke u Bosni i Hercegovini u 2016. godini, navodi se u saopćenju.
Poseban rast marka “Škoda” bilježi na teritoriji centralne Evrope – marka je porasla za 6,8 posto na 183.800 isporuka. Prodaja “škoda” vozila na domaćem terenu, u Češkoj, porasla je za 3,5 posto (88.000 vozila). Dvocifren rast je ostvaren u Hrvatskoj (3.500 vozila, rast 12,7 posto), Poljskoj (56.200 vozila, rast 12,3 posto) i Sloveniji (6.300 vozila, rast 10,8 posto).
Rast je, takođe, zabilježen u Turskoj (28.900 vozila, rast 30 posto) i Izraelu (20.400 vozila, rast 14,9 posto), saopšteno je iz kompanije Porsche BH d.o.o. Sarajevo. Fena