BANJA LUKA, Hypo banke u BiH, u vlasništvu Advent Internationala iz Sjedinjenih Američkih Država i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), od danas nose novo ime – Addiko Bank.
U BiH Addiko posluje kroz dvije banke – Addiko Bank sa sjedištem u Banjaluci i Addiko Bank sa sjedištem u Sarajevu. Poslovnu mrežu Addiko Bank u BiH čine 73 poslovnice.
„Danas završavamo proces rebrendiranja i u potpunosti poslujemo kao Addiko mreža banaka u BiH, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori. Završetak rebrendiranja je prvi dan naše budućnosti“, rekao je Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG – holdinga pod kojim posluju Addiko banke u regiji.
On je istakao da njihov novi identitet oslikava i novu poslovnu strategiju usmjerenu na usluge stanovništvu i malim i srednjim preduzećima, uz jaku podršku velikim firmama i javnom sektoru.
Kissing je istakao da je cilj Addiko banke na svim tržištima na kojima posluje biti među top pet bankarskih grupacija.
„Tržište BiH nudi potencijal za ostvarenje ovog cilja kroz novu strategiju koju smo postavili i fokus na potrebe lokalnog tržišta. Strategija znači donositi odluke, a mi smo odlučili da budemo drugačiji. Želimo da klijenti uz Addiko brend vežu jasnoću, jednostavnost i neposrednost“, rekao je Kissing.
Kazao je da počinju sa jako dobrom osnovom, kapitalom i čistim kreditnim portforliom.
„Uvjereni smo da možemo da širimo svoje poslovanje u ovom regionu i na ovom tržištu gdje ćemo se prvenstveno usmjerti na poslovanje sa stanovništvom te poslovanje sa malim i srednjim preduzećima“, kazao je Kissing.
Direktor Addiko Bank Mario Banjaluka Ivanković rekao je da klijenti često ističu da bankarstvo nije dovoljno razumljivo što se direktno odražava na iskustvo koje imaju sa bankarskim brendom te da je njihov cilj da to promijene.
„Želimo da se približimo klijentu i olakšamo mu poslovanje sa bankom kroz fokus na bitno i efikasna rješenja predstavljena jednostavnim, razumljivim jezikom. Fokusiraćemo se na manji broj osnovnih bankarskih proizvoda koej želimo raditi odlično, radije nego da radimo više proizvoda prosječno“, kazao je Ivanković.
Govoreći o promjenama koje bi konkretno klijenti bivše Hypo banke mogli da imaju, Ivanković je rekao da svi računi ostaju isti kao i međusobne obaveze.
„Mi ćemo se obratiti klijentima, ali svakako da nemaju razloga za brigu svi računi ostaju isti, a kartice će se mijenjati sukcesivno“, naglasio je Ivanković.
Brend Addiko je nastao na osnovu opsežnog istraživanja provedenog među klijentima i zaposlenima, a banka je na dizajnu novog brenda, pozicioniranju i vizualnom identitetu sarađivala sa zagrebačkom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić OM i međunarodnom brend konsultantskom kompanijom Prophet iz Londona.
Addiko Bank je u vlasništvu fondova pod upravljanjem Advent Internationala, globalnog private equity ulagača i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
CAPITAL: M. Čigoja
3 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Sve najbolje sa novim imenom.
Najbezveznije ime u bankarskom sektoru.
grcko ime ? 🙂