PARIZ, Kompanija Nektar (Nectar) će uskoro osvojiti nova tržišta, poslije proboja na tržište Afrike, Azije i zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza, najavili su danas predstavnici kompanije na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije u Parizu SIAL 2016.
“Na prethodnom SIAL-u smo otvorili neka nova tržišta, prije svega u Africi i Aziji, ali i neka tržišta iz regiona bivšeg Sovjetskog Saveza, tako da nastavljamo da radimo na tim tržištima i tražimo nova da bismo proširili svoju prisutnost”, rekao je Tanjugu generalni direktor Nektar grupe Mihailo Janković.
On je izrazio očekivanje da će ove godine te pozicije biti učvršćene i da će kompanija izaći na neka nova tržišta na kojima do sada nije bila prisutna.
Štand Nektar grupe, u čijem vlasništvu je slovenački Fruktal, drugi put je na SIAL-u, najvećem sajmu prehrambene industrije na svijetu, a ove godine je, prema riječima Jankovića, prisutno oko 7.000 izlagača iz preko 100 zemalja, što, kako kaže, dovoljno govori o ozbiljnosti sajma.
“Tu su najveći svjetski proizvođači tako da možemo reći da je Nektar grupa u pravom društvu”, kazao je Janković.
Cilj ovog sajma je, kako kaže, otvoriti nova tržišta, ali i ojačati poziciju na tržištima na kojima kompanija već posluje.
Na štandu, površine 124 metra kvadratna, predstavljen je kompletan portfolio Nektar grupe, odnosno gotovi proizvodi iz asortimana Nektara, i gotovi proizvodi iz oblasti hrane i pića iz asortimana Fruktala.
“Takođe, izlažemo i nudimo našim klijentima poluproizvode, kaše i koncentrate. To je jedan segment poslovanja kojem posvećujemo dosta pažnje”, ističe Janković.
Nektar grupa je, kako kaže, vertikalno integrisana kompanija, i možda po kapacitetima za preradu voća najveća u regionu.
“Imamo kapacitete od 120 hiljada tona po sezoni, odnosno godišnje, tako da to je segment poslovanja koji želimo da unaprijedimo i da takođe vidimo potencijal na ovom sajmu”, rekao je Janković.
Kako je istakao, godišnja vrijednost izvoza Nektar grupe, van domicilnog tržišta, iznosi 36 miliona evra, i planovi su da se u budućnosti obim izvoza poveća.
SIAL je jedan od vodećih svjetskih sajmova prehrambene industrije, koji ove godine okuplja oko 7.000 izlagača iz 100 zemalja svijeta i traje do 20. oktobra. Ta manifestacija je do sada imala 150.000 posjetilaca i goste iz 20 različitih privrednih sektora. Tanjug