SARAJEVO, U Sarajevu je juče u prisustvu vlasnika i menadžera 25 uspješnih bosanskohercegovačkih kompanija prezentovana promotivna kampanja udruženja “Kupujmo i koristimo domaće” pod nazivom „Na stranu strano, domaće je jače“.
Kao i dosadašnje kampanje „Upalimo svjetlo u BiH“, „Volimo BiH“ i „Domaće ili strano? Nije ti to isto“ i nova kampanja promoviše dobrobiti koje za našu ekonomiju i cjelokupno društvo donosi korištenje domaćih proizvoda i usluga.
– Kao domaća kompanija MI Ovako prepoznaje odgovornost koju ima ne samo prema kupcima svojih proizvoda, nego i prema cijelome društvu. Ta odgovornost počinje proizvodnjom vlastitog pilećeg mesa kroz kooperantne usluge domaćih farmera, nastavlja se zapošljavanjem domaćeg kadra, ulaganjem u projekte koji doprinose razvoju ekonomije, te izdvajanjem značajnih sredstava za kulturne, sportske i socijalne projekte…- istakao je Nedžad Biberović, menadžer u ovoj kompaniji.
U dosadašnjim kampanjama udruženja Kupujmo i koristimo domaće učestvovale su 42 kompanije iz BiH, kako veliki izvoznici, tako i mali porodični obrti koju su zahvaljujući zajedničkom nastupu domaćih proizvođača i ponuđača usluga prvi put imali priliku da promovišu svoje proizvode, saopšteno je iz ovog udruženja. Fena