SARAJEVO, Direktor društvene agencije Munja, nekadašnje Omladinske informativne agencije, Jan Zlatan Kulenović kazao je da je nezaposlenost najveći problem mladih, a kao osnovni razlog naveo je zastarjeli obrazovni sistem i lošu metodologiju koja ne daje daje dobre rezultate i ne može osposobiti mlade za tržište rada.
Agenicija Munja je etablirana informativna agencija koja je fokusirana na pomoć mladima, što znači razvijanje određenih znanja, vještina i kompetencija koje pomažu mladima u traženju posla.
Kulenović ističe da je kroz programe agencije u zadnjih 15 godina prošlo više od 65 hiljada mladih iz svih područja BiH te da je glavna funkcija agencije informiranje mladih, kao i motivisanje i aktiviranje mladih u traženju posla.
Posebno naglašava hoću.ba platformu koja nudi oglase, ali i mnoge motivirajuće priče koje mladima mogu služiti za primjer.
Naglašava da trenutna društvena situacija uzrokuje odlazak mladih u inostranstvo, i ne vidi načina da se taj trend zaustavi. Takođe smatra da je veliki problem i neaktivnost mladih, odnosno nedostatak njihove participacije u smislu udruživanja u omladinske organizacije.
Kulenović je rekao da je premali broj mladih koji su involvirani u politiku, odnosno da je tek njih sedam posto član neke političke partije. No, ističe da nije problem interes mladih ako im se kreira format u kojem mogu participirati. Fena