BANJALUKA, Kompaniji “M:tel” dodijeljen je međunarodni sertifikat ISO 9001:2015 za sve poslovne procese pružanja telekomunikacionih i povezanih uslužnih djelatnosti.
Sertifikat je izdala akreditovana kuća “TÜV Austria Holding AG”, a uručili su ga predstavnici konsultantske kuće “Intercert” iz Novog Sada, saopšteno je iz “M:tela”.
Zahtjevi standarda ISO 9001:2015 uzeli su u obzir rast uticaja globalizacije i izazove tržišta sa kojima se danas suočavaju kompanije.
Noviteti u ovoj verziji standarda će omogućiti efikasnije upravljanje kvalitetom u uslužnim kompanijama poput “M:tela”, te pružiti okvir koji će omogućiti da se kompanije posvete preduzetništvu, razmišljanju zasnovanom na rizicima i identifikovanju rizika i šansi u poslovanju.
“M:tel” je prva kompanija u telekom industriji i među prvim u BiH koja je sertifikovana prema novoj verziji standarda ISO 9001:2015.
Veoma važan zahtjev, koji standard stavlja pred kompanije, jeste upravljanje poslovnim procesima. On omogućava praćenje, analiziranje i unapređenje najvažnijih ključnih poslovnih procesa u kompaniji s ciljem ostvarivanja koristi za sve učesnike.
“To praktično znači da će biti moguće kontinuirano skraćivati vrijeme isporuke usluge korisnicima, kao i vrijeme otklanjanja smetnji i kvarova”, navodi se u saopštenju.
Dobijanjem sertifikata kompanija “M:tel” obavezala se da kontinuirano pruža visok nivo kvaliteta usluga i da teži potpunom ispunjavanju zahtjeva i očekivanja svih zainteresovanih strana u svom svakodnevnom radu, a naročito očekivanja korisnika. Srna