BANJALUKA, Svi pripejd korisnici “M:telove” “frend” tarife od danas neće plaćati uspostavljanje poziva.
Iz ove kompanije podsjećaju da se u okviru “frend” – “M:tel” pripejd tarife broj može nabaviti u svim “M:telovim” prodajnim mjestima i kod ovlaštenih distributera širom BiH, te da je dovoljno samo da se kupljeni broj aktivira.
“Račun pripejd broja može se dopuniti elektronskom dopunom, putem vaučera i putem postpejd broja, a brojne promocije, tarifne opcije, povoljne cijene uz besplatno uspostavljanje poziva učiniće komunikaciju još lakšom, bržom i povoljnijom”, napominju iz “M:tela”. Srna
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
—mm
Imam vrlo loše iskustvo sa uslugom kompanije M:tel, s kojom sam zaključio ugovor pretplatničkom odnosu za tarifni model MOJ MIX STANDARD (29KM). Ja sam mislio da je cijena paketa sa PDV-om, ali me je uvećan račun demantovao! Aneks ugovora – Posebni uslovi korišćenja postpaid tarifnog modela, nisam dobio uz ugovor, niti ikada kasnije! Ugovor je potpisan na minimum od 24 mjeseca i ne može se raskinuti bez obzira što M:tel ne ispunjava ugovorne obaveze! Ako je umanjen kvalitet usluga umanjiće se i cijena mjesečne pretplate ali se to u praksi ne dešava! Obraćao sam im se sa prigovorom na usluge ali mi nisu odgovorili! To je u najkraće o ugovoru. Mobilni telefoni su još gori dio priče: Prvi mi je otkazao rad a da nije izdržao ni dva mjeseca! Nakon 45 dana me obavještavaju da opravka nije moguća i daju mi drugi koji je otkazao rad nakon 15 dana! Ovaj put ga zadržavaju 40 dana i za to vrijeme nisam dobio zamjenski telefon! Računam – za 167 dana telefon je bio kod mene 69 a kod M:tela 98 dana, ali je pretplata bila u punom iznosu, svakog mjeseca!
Dana 30.06.2016.godine me obavještavaju da mi je, ovaj drugi, telefon opravljen – izvršena softverska nadogradnja (!!?) i da dođem da ga preuzmem. Ja došao ali telefon sam odbio da preuzmem; ostavljam ga M:tel (ne)prijatelju!!!? Tako ću uću u anale M:Tel poslovanja – plaćat ću pretplatu za usluge koje ne koristim!!!
Naravoučenije – neka vam moj slučaj bude pouka kada sa M:tel kompanijom zaključujete ugovor o korištenju usluga mobilne telefonije. I da znate – još su gori,ali o tome drugi put jer ovo je samo prvi dio priče! Hvala na ustupljenom prostoru i lijepi pozdravi od M:tel (ne)prijatelja!!!