ZAGREB, Kako od posjete ruskih turista mogu koristi imati ne samo hotelijeri u Hrvatskoj, već i svi koji se na bilo koji način bave turizmom, potvrdili su i predstavnici agencije.
Predstavnici 15 najvećih ruskih turističkih agencija zadovoljni su ulaganjima u Jadranu d.d. i podizanjem kategorizacije objekata i vide veliki potencijal na ruskom tržištu.
Uspješno poslovanje Jadrana stavilo je i Crikvenicu i cijeli kraj u fokus ruskih turističkih agencija, s obzirom na to da za destinaciju ranije nisu ni čuli.
Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička kompanija koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima osam hotela, dva auto-kampa i turističke selo, posjetili su predstavnici 15 najvećih ruskih turističkih agencija, što predstavlja njihovu prvu posjetu Crikvenici, koju otkrivaju kao destinaciju.
Posjeta ruskih turističkih agenata dogovorena je na radionicama Hrvatske turističke zajednice koje su održane ove godine u Moskvi i Sankt Peterburgu. Svoje ruske kolege u Crikvenici ugostili su Dino Manestar, predsednik Uprave Jadrana d.d. i Marko Mikašinović, direktor prodaje i marketinga Jadrana d.d.
“Sa zadovoljstvom mogu potvrditi veliki interes ruskih turističkih agenata koji su nas posetili i koje smo ugostili u Crikvenici. Kada uzmemo u obzir da ruski turista potroši oko 100 evra po danu boravka, što ga stavlja na drugo mjesto ljestvice po potrošnji, odmah iza gosta iz Velike Britanije, možemo zaključiti da se radi o značajnom tržištu i velikoj prilici za Crikvenicu. Od 15 predstavnika, samo njih četvoro je prije posjetilo Hrvatsku, a za Crikvenicu niko nije niti čuo”, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave firme Jadran d.d.
Kako od posjete ruskih turista mogu koristi imati ne samo hotelijeri, već i svi koji se na bilo koji način bave turizmom, potvrdili su i sami predstavnici agencije.
“Nemojte zamjeriti, ali do sada kao destinacija nama niste bili interesantni, a na ruskom tržištu gotovo da se za Crikvenicu nije ni čuo. Sada, kada je Jadran podigao kategorizaciju hotela na četiri zvezdice, I najavljuje dalja ulaganja u podizanje kvaliteta, i te kako ste postali faktor na tržištu i o tim se investicijama priča. Ovo je velika šansa za Crikvenicu i drago mi je da su kolege iz Jadrana to prepoznali , izjavio je Zoran Čarapić, vlasnik agencije specijalizovane za goste iz zemalja bivšeg SSSR-a Atlantis travel.
“Radi se o tržištu sa potencijalom 180 miliona ljudi, a u 2014. godini njih 17 miliona putovalo je van granica Rusije. Sada, kada imamo i direktne avionske linije i ponudu objekata sa četiri zvezdice, možemo značajnije planirati akcije na ruskom tržištu”, izjavio je Marko Mikašinović, direktor prodaje Jadrana.