BANJALUKA, Pomoćnik direktora Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Danica Banjević rekla je da je tržište regiona veoma bitno za Crnu Goru i da je najveći broj turista u toj zemlji upravo iz Srbije i BiH.
Ona je naglasila da se upravo zbog ovakvih pokazatelja Nacionalna turistička organizacija Crne Gore odlučila da uz pomoć Turističke organizacije grada Banjaluka organizuje promociju svoje turističke ponude u Republici Srpskoj.
Prema njenim riječima, ove godine, osim mora, plaža i odmora na obali, u turističkoj ponudi Crne Gore se posebno izdvaja ponuda aktivnog odmora u pet nacionalnih parkova, kajakarenje, splavarenje, kao i 6.000 markiranih staza za pješačenje i biciklizam.
“Naš cilj jeste da Crna Gora bude prepoznata kao destinacija orijentisana i na prirodu”, rekla je Banjavićeva na sinoć održanoj promociji turističke ponude Crne Gore za sezonu 2016. godine u Banjaluci.
Kada je riječ o primorskim opštinama u Crnoj Gori, Banjevićeva ističe da je svaka pripremila izuzetno bogat program kulturnih i zabavnih manifestacija, te posebno izdvojila “Sidens” festival – morsko izdanje popularnog “Egzit” festivala koji će biti održan od 14. do 16. jula na plaži Jaz u Budvi.
Banjevićeva je dodala da Crna Gora nastavalja s ulaganjima u razvoj turizma, te da je trenutni iznos turističkih investicija u Crnoj Gori dvije i po do tri milijarde evra, što je naveća turistička investicija po glavi stanovnika u regionu.
Direktor Turističke organizacije grada Banjaluka Ostoja Barašin rekao je da Turistička organizacija Banjaluke već nekoliko godina uspješno sarađuje sa kolegama iz Crne Gore.
“Smatramo da je to, prije svega, kolegijalno i profesionalno, a svjesni smo i da građani Banjaluke i Republike Srpske u sezoni godišnjih odmora biraju neku od morskih destinacija, a mi im od srca preporučujemo Crnu Goru”, rekao je Barašin. Srna