BANJALUKA, Prava potrošača u Republici Srpskoj krše se u više oblasti, a prema evidenciji Ministarstva trgovine i turizma, najviše prigovora je na usluge od opšteg ekonomskog interesa, odnosno komunalne usluge, izjavio je viši stručni saradnik u ovom ministarstvu Dragan Milaković.
Milaković je, povodom Svjetskog dana zaštite prava potrošača – 15. marta, rekao da Ministarstvo ima veoma dobru saradnju sa udruženjima za zaštitu potrošača, ali da se potrošačima pomaže i direktnim kontaktom.
On je kao osnovna prava potrošača naveo pravo na zadovoljavanje osnovnih životnih potreba, pravnu zaštitu, obrazovanje, pravo na zaštitu životne sredine, koja su ustanovljena Rezolucijom UN 39/248 iz 1985. godine.
Predstavnici Ministarstva trgovine i turizma Republike Srpske, povodom Svjetskog dana zaštite prava potrošača, dijelili su u tržnom centru “Tropik” u Banjaluci informativne letke o načinima ostvarivanja prava potrošača, kao i letke sa sadržajem iz Zakona o zaštiti prava potrošača.
Rukovodilac marketing službe “Tropika” Tatjana Raković kaže da ova kompanija svakodnevno prati potrebe i zahtjeve svojih potrošača i u skladu sa njima kreira različite akcije. Srna