STANFORD, Korisnici aplikacija kao što je Snapchat koriste fotografije kako bi konstruisali svoju priču, ali budućnost ovog načina komunikacije donosi tehnologija slična Google Glassu.
Prema pisanju CNET-a, Snapchat počinje sa radom na izradi svoje verzije pametnih naočala. Tako se u tim eksperata uključio mark Dixon, bivši velikan Microsofta koji je radio na kreaciji HoloLensa i Xboxa.
Tu je i Eitan Pilipski, direktor inžinjeringa pri Snapchatu koji je nekada radio na Qualcommovoj Vuforiji, platformi za softver koji nudi proširenu realnost (augmented reality – AR).
Proširena realnost nije novost za Snapchat i ona se ogleda u animiranim dodacima “Lenses” koje možete inkorporirati u fotografije i snimke načinejne u aplikaciji.
Rukovodioci Snapchata pretpostavljaju da se uspjeh krije u spajanju AR-a sa pametnim naočalama koje će omogućiti korištenje dodataka za vrijeme posmatranja prijatelja, ljubimaca i ostatka realnog svijeta.
Ukoliko je glasina tačna, Snapchat mora pronaći rješenje za problem koji je privremeno zaustavio Google Glass, a to je njegova nezgrapnost i manjak stila koji bi ga uklopio u svakodnevnicu. Klix.ba