MODRIČA, U Rafineriji ulja u Modriči danas je počelo pakovanje proizvoda u novu ambalažu u kojoj će od naredne sedmice biti plasirani na tržište BiH, a u narednih mjesec dana na tržišta 16 zemalja.
Generalni direktor Rafinerije Evgenij Kočnev rekao je na promociji, kojoj je prisustvovalo 65 poslovnih partnera iz BiH, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Hrvatske, da očekuje da se novi dizajn ambalaže dopadne stalnim kupcima i privuče pažnju novih kupaca na tržištima u zemlji i inostranstvu gdje Rafinerija plasira motorna ulja, maziva i funkcionalne tečnosti.
Načelnik Uprave za marketing “Optima grupe” Alekdandar Ivanković rekao je da je nova ambalaža, sa novim etiketama, proizvod timskog rada tehnologa i stručnjaka iz oblasti marketinga Rafinerije ulja i “Optima grupe”.
On je naveo da nova ambalaža ima isti format, sve boce su sive boje, osim specijalnih tečnosti, permanta i drugih funkcionalnih tečnosti, i vizuelno će biti pristupačnije kupcima, jer će se više isticati na prodajnim mjestima.
Ivanković kaže da nova ambalaža simbolizuje tehnološke napretke ostvarene u prošloj godini, od kojih je istakao investiciju od 13.000.000 evra za razvoj novog blending centra, postrojenje koje omogućava veću proizvodnju, širi asortiman proizvoda istog ili boljeg kvaliteta nego ranije.
“Tehnolozi Rafinerije ulja Modriča konstantno rade na razvoju novih derivata, kojih je na kraju prošle godine bilo 245, za 45 više nego 2013. godine”, rekao je Ivanković.
Slobodan Nikolić, generalni direktor i vlasnik preduzeća “Nikom” iz Kragujevca iz Srbije, stalni kupac proizvoda Rafinerije ulja Modriča, očekuje da će Rafinerija sa novom ambalažom i kvalitetnim proizvodima vratititi ugled koji je imala prije rata u zemljama bivše Jugoslavije, te u narednom periodu iskoristiti šansu da postane najveći snabdjevač Srbije motornim uljima i mazivima.
Na prezentaciji je rečeno da je Rafinerija u prošloj godini povećala proizvodnju za tri odsto u odnosu na 2014. godinu, a na tržištu BiH prodala 11 odsto više proizvoda.
Prošle godine počela je proizvodnja ulja za za brodske motore, a 50 tona plasirano je u Vijetnamu.
Modernizacija proizvodnih pogona, koja je započeta izgradnjom novog blendinga biće nastavljena i u ovoj godini u kojoj je planirano investiciono ulaganje u iznosu većem od 10.000.000 evra, od čega 4.800.000 evra u modernizaciju deparafinacije i 5.800.000 evra u zamjenu linije pakovanja gotovih proizvoda.
Na prezentaciji je rečeno i da Rafinerija zapošljava oko 500 radnika kojima kompanija redovno izmiruje obaveze.
Nakon prezentacije predstavnici Kompanije, poslovni partneri i novinari obišli su novi blending centar i pakirnicu. Srna