LOS ANĐELES, Facebook at Work, društvena mreža koja planira poboljšati poslovnu komunikaciju, trenutno se nalazi u testnoj fazi u nekoliko velikih svjetskih kompanija.
Poslovna verzija Facebooka ima potencijal da iz igre u potpunosti izbaci korištenje emaila. Pored toga, Facebook at Work planira revolucionizirati način komunikacije među uposlenicima jedne kompanije i poslovnim partnerima, piše Fortune.
Mnogo toga se vješto krije, ali insajderi tvrde da će Facebook at Work pospješiti i odnos uposlenika i poslodavca jer će šef dobiti bolji uvid u radne navike osobe koju plaća. Naravno, jasno je zašto ovo može biti mač sa dvije oštrice.
Takođe, poslovni Facebook će se fokusirati na projekte kompanija, visinu prodaje ili program servisa korisnika raznih usluga, umjesto slika sa mora ili smiješnih videa koje danas možete postaviti na svom privatnom FB profilu.
Poslovni Facebook bi trebao u potpunosti biti odvojen od klasične verzije društvene mreže, te dostupan samo u sklopu uređaja povezanih sa kompanijom u kojoj korisnik radi.
Testna verzija poslovnog Facebooka trenutno se testira u oko 300 svjetskih kompanija među kojima su Royal Bank of Scotland i Club Med. U sljedećih nekoliko sedmica, Facebook će proširiti dostupnost svoje nove platforme, a za nekoliko mjeseci može se očekivati konačno puštanje u rad. Klix.ba