ZAGREB, Lidl je kroz svoje police na nekim tržištima tokom 2015. plasirao asortiman hrvatskih proizvođača u vrijednosti većoj 8,9 miliona evra, saopštila je kompanija.
“Odlična saradnja sa dobavljačima i kvalitet proizvoda kojom Lidl osvaja sve veći broj novih kupaca zaslužne su za ovaj veliki uspjeh”, ističu iz Uprave Lidla i dodaju kako ovakvim probojem ponude na strana tržišta otvaraju vrata mnogim domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim prodavnicama širom Evrope kao i domovima brojnih evropskih kupaca.
Lidl na evropska tržišta najviše izvozi proizvode i usluge hrvatskih firmi PPK, Osatina, Alba, Dukat, Kandit, Megle, Pan-Pek, PP Orahovica, Zdenka – koji bilježe veliki uspjeh plasmanom kroz njihovu maloprodajnu mrežu, navode uz ocenu kako je ključ Lidlovog uspjeha u kvalitetu proizvoda i partnerskom odnosu sa dobavljačima .
Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi širom Evrope plasiraju se pod Lidlovim privatnim brendovima koji su kupcima na tim tržištima dobro poznati, a dio proizvoda se prodaje pod hrvatskim brendovima. Poslovni dnevnik