ZAGREB, U Hrvatskoj je u septembru prodato 2.189 novih putničkih automobila, što je 9,8 odsto više nego u istom mjesecu prošle godine, dok je za devet meseci ove godine prodato 28.817 auta, s rastom od 3,8 odsto u poređenju sa uporednim lanjskim periodom.
Prema podacima agencije Promocija plus, Hrvati su ovog septembra najviše kupovali “folksvagene” – 341 komad, zatim “škode” (automobili proizvođača iz istog koncerna) 169 jedinica i “renoe” 165 vozila.
U istom mjesecu prodato je i šest “poršea”, po jedan “jaguar” i “maserati”, ali i 95 “audija”, 69 “mercedesa” i 51 BMW, prenosi portal Seebiz.
Najprodavaniji automobil u septembru je bio “folksvagen golf”, kojih je prodato 130 komada, “škoda oktavia” je na drugom mjestu sa 104 prodata auta, a treći je Folksvagenov “pasat” sa 81 prodatim vozilom.
Primat u prodaji vozila u periodu od januara do kraja septembra u Hrvatskoj drži Folksvagen sa 4.599 prodatih vozila i udjelom od 16 odsto u ukupnoj prodaji, slijedi Opel sa 3.253 prodata vozila i udjelom od 11,3 odsto, dok je na trećem mjestu Škoda sa 2.617 vozila i udjelom od 9,1 odsto, navedeno je u tekstu. Tanjug