BANJALUKA, Sberbanka Banjaluka blokirala je određeni broj kartica klijenata i pokrenula internu istragu jer je otkriveno neovlašteno prometovanje po vlastitim računima putem SMS usluge.
„Na osnovu veoma brzog i efikasnog postupka istrage banka je došla do zaključka da su u Banjaluci neovlašteno učitani i iskorišteni podaci sa kartica određenog broja klijenata. Na osnovu efikasne reakcije banke blokirane su prijavljene kartice, a u svrhu zaustavljanja neovlaštenog prometovanje po istima“, kažu u Sberbanci Banjaluka.
Ističu da je Sberbanka kako bi zaštitila klijente i njihove interese blokirala određeni broj kartica. Klijenti kojima je kartica blokirana su obavješteni putem sms-a, te će im se nova kartica izraditi u toku naredne sedmice, a o trošku banke.
„S ciljem podizanja stepena bezbjednosti na još veći nivo blokirane su transakcije sa Kinom, državom iz koje su transakcije vršene, na narednih 72 časa“, objašnjavaju u Sberbanci.
Ono što je za klijente bitno da se u Sberbanci obavezuju da će svim klijentima za koje se utvrdi da je izvršena pronevjera sredstava po karticama, Sberbank u toku sljedeće sedmice isplatiti tačne iznose za koje su oštećeni.
„Zahvaljujemo se klijentima što su nas obavijestili o navedenom problemu, te nam pružaju podršku u otklanjanju istog. Želimo iskoristiti ovu priliku i apelovati na naše klijente da pri svakoj neovlaštenoj transakciji po računu odmah kontaktiraju banku, a mi smo tu za naše klijente 24 sata dnevno. Podsjećamo da je ovaj slučaj eksterne pronevjere otkriven putem našeg sms servisa, te da je isti jedan od glavnih načina obezjeđenja svakodnevnog prometovanja karticama. Zahvaljujemo se svim našim klijentima na odličnoj saradnji i strpljenu koje su nam ukazali. Mi smo bili i ostaćemo najveći garant povjerenja koje ste nam poklonili“, ističu u Sberbanci Banjaluka.
Izvor: CAPITAL