BANJALUKA, Organizatori „m:tel Noći reklamoždera“ otkrili su detalje o programu domaćeg izdanja svjetski poznatog dešavanja. Uz projekciju najkreativnijih reklama iz svih krajeva planete te koncert Massima Savića u „m:tel Noći reklamoždera“ posjetioce očekuju pripremljena brojna iznenađenja.
Davor Maksimović, direktor agencije Buzz Consulting koja stoji iza dovođenja renomiranog svjetskog dešavanja u Banjaluku, najavio je pravi multimedijalni spektakl koji će se u subotu, 12. septembra, održati na prostoru Vodenog parka Aquana. Kapije će biti otvorene u 20 časova, a program će početi od 21h, kada će uslijediti prikazivanje najoriginalnijih reklama prikupljenih širom planete u prethodnih godinu dana i odabranih za predstavljanje gledaocima u više od 20 metropola.
„Ponosni smo na činjenicu da se među poslovnim centrima poput Pariza, Brisela, Dubaija ili Meksiko Sitija ovaj put našla i Banjaluka, koja će ovo dešavanje ugostiti prije svih navedenih. Namjera nam je da naš grad ostane na toj listi i da ovaj događaj kod nas postane tradicionalan“, otkrio je Maksimović.
Program će biti zatvoren dugo očekivanim koncertom Massima Savića, koji će banjalučkoj publici predstaviti pjesme sa novog, odlično prihvaćenog albuma, ali i podsjetiti na svoje dobro poznate hitove. On je publici poručio da se raduje povratku u Banjaluku i najavio nastup sa mnogo emocija.
Dalibor Ritan, country manager za Huawei u BiH, izrazio je spremnost ove rastuće kompanije da i ubuduće podržava inovativna i kvalitetna dešavanja, naglasivši da je podrška zajednici za Huawei jednako bitna koliko i veliki rezultati ostvareni na globalnom tržištu mobilne telefonije.
Đorđe Mišić, izvršni direktor za marketing i prodaju u kompaniji m:tel, istakao je zadovoljstvo činjenicom da je Banjaluka domaćin svjetski poznatog događaja.
„Nastojimo da pružamo podršku zanimljivim i drugačijim kulturnim događajima kakva je i Noć reklamoždera. Iako je naš primarni cilj omogućavanje dobre komunikacije među ljudima, drago nam je što i na ovaj način možemo pomoći zajednici u kojoj poslujemo“, istakao je Mišić, te dodao da je kompanija m:tel pripremila interesantne poklone za sve posjetioce manifestacije, kao i posebno iznenađenje za najsrećnijeg posjetioca.
Ljubitelji reklama će sve do dana održavanja „m:tel Noći reklamoždera“, na zvaničnoj stranici događaja, www.nocreklamozdera.ba imati priliku da putem glasanja odaberu njima omiljenu m:tel reklamu. Kompanija m:tel će, takođe, učiniti gledanje najoriginalnijih reklama ugodnijim tako što će svim posjetiocima obezbijediti besplatne kokice, a najsrećniji od njih dobiće i posebnu nagradu. Ispod svake od 1.000 stolica će se naći zalijepljena koverta, a posjetiocu koji u svojoj pronađe poruku „Čestitamo, dobili ste nagradu!“ biće uručen m:tel poklon.
Ulaznice za „m:tel Noć reklamoždera“ već su u prodaji, a zainteresovani ih po cijeni od 8 KM mogu preuzeti na Trgu Krajine, svakog dana u periodu od 15 do 21 čas, ili putem www.kupikartu.ba internet prodavnice. Na dan koncerta, karte će se moći kupiti i u Aquani.