NJUJORK, McDonald’s do kraja ove godine planira u SAD-u zatvoriti 59 restorana više nego što će ih otvoriti što se nije dogodilo u 45 godina.
Situacija u kojoj najpoznatiji lanac brze prehrane zatvara više objekata nego što otvara novih, posljedica je kompanijina rezanja troškova, piše poslovni.hr.
McDonald’s ove godine planira zatvoriti ukupno 184 restorana, a otvoriti tek 125 novih. Osim u Americi, zatvaranja podružnica planirana su na globalnom nivou kako bi sanirali štetu najvećeg pada prodaje u posljednjih 10 godina.
U SAD-u, koji čini 32 odsto ukupnih McDonaldsovih prihoda, pad prodaje bilježi se u sedam uzastopnih tromjesečja.
Razlog je što su Amerikanci sve skloniji alternativnim verzijama brze prehrane, poput Chipotle Mexican Grilla, koji svojim mušterijama dozvoljava samostalno kreiranje jela.
Iz McDonald’sa su pad prodaje komentarisali kako njihovi istaknuti proizvodi i promocije nisu postigli očekivani odgovor potrošača uslijed rastuće konkurentske djelatnosti. U aprilu su se mogle čuti McDonald’sove najave o zatvaranju oko 700 restorana širom svijeta, od čega njih 350 u Kini, Japanu i SAD-u.
McDonald’sovi prihodi u prvoj su polovini godine pali za 10 odsto na 12,5 milijardi dolara, a neto dobit za 22 odsto, na dvije milijarde dolara. Biznis.ba