SARAJEVO, Zajednička komisija za administrativne poslove Parlamentarne skupštine BiH razmatrala je danas Izvještaj o reviziji sistema javnih nabavki u parlamentu BiH i usvojila zaključak da Kolegijum Sekretarijata Parlamentarne skupštine BiH dostavi informaciju o nalazima interne revizije i preduzetim aktivnostima, s posebnim osvrtom na zaključak koji se odnosi na Komisiju.
Iz Parlamentarne skupštine BiH saopšteno je da se u zaključku navodi da informacija treba sadržavati i činjenice o tome kako se formiraju komisije za pojedine postupke, odnosno kako se to pitanje uređuje Zakonom o javnim nabavkama BiH.
Zaključeno je i da treba pripremiti izmjene i dopune Odluke kojom su regulisane naknade iz nadležnosti Komisije, sa posebnim naglaskom na naknade za rad u ad hok komisijama Parlamentarne skupštine BiH.
Komisija se upoznala o Kvartalnom izvještaju o izvršenju budžeta Parlamentarne skupštine BiH za period od 1. januara do 31. marta.
Verifikovana su rješenja i odluke koje je, u skladu sa važećim aktima i propisima, donio Kolegijum ili predsjedavajući Komisije, a tiču se statusnih pitanja poslanika i delegata Parlamentarne skupštine BiH. Srna