MILANO, Roberto Cavalli prodao je svoje modno carstvo italijanskoj private equity kompaniji Clessidra, zajedno sa manjinskim suinvestitorima, kineskim fondom L-GAM i Chow Tai Fook Enterprises Limited.
Finansijski detalji dogovora nisu objavljeni, ali Reuters piše da je Roberto Cavalli vrijedan oko 380-390 miliona evra što je oko 16 puta njegov EBITDA u 2014.
Kompanija je povećala konsolidirani promet sa 201 miliona u 2013. na 210 miliona prošle godine, kada je dostigla 22,4 miliona evra EBITDA.
Cavalli je prodao 90 odsto akcija modne kuće, dok je deset odsto zadržao u svom vlasništvu. Kriza u Ukrajini pogodila je prodaju kompanije glavnim ruskim kupcima, zbog sankcija EU.
“Izuzetno sam zadovoljan da smo potpisali ovaj sporazum sa italijanskim partnerom koji će, siguran sam, dalje razvijati ono što sam izgradio u životu”, rekao je Cavalli.
“Clessidra će pružiti finansijske, menadžerske i ljudske resurse koji će omogućiti kompaniji da dalje raste i suoči se s izazovima stalnog razvoja tržišta luksuza.”
Prošlog mjeseca Peter Dundas je imenovan za kreativnog direktora u kući, dok je prošle sedmice najavljeno da će Francesco Trapani preuzeti ulogu predsjednika a Renato Semerari novog glavnog izvršnog direktora.
“Mi smo stvarno željeli doći do ovog sporazuma zato što čvrsto vjerujemo u potencijal Roberta Cavallija”, rekao je Trapani.
“To je kompanija sa jedinstvenim stilom, bez premca na tržištu pozicionirana istinski u globalnu svijest. Cavallijev brand želimo očuvati, što je ključni faktor na kojem ćemo graditi sve planove kompanije za međunarodni rast”.
Roberto Cavalli je jedan od najvažnijih italijanskih modnih brendova poznat širom svijeta. Osnovana u Firenci sedamdesetih godina, kompanija je postala brend na međunarodnom tržištu luksuzne robe, zahvaljujući širokoj mreži od oko 200 mono-brand butika. Reuters