ZAGREB, Hrvatske firme ostvaruju oko 50 miliona evra prometa izvan Hrvatske, kroz mrežu SPAR trgovina u susjednim zemljama, objavili su juče iz tog trgovačkog lanca.
SPAR Hrvatska je najmlađi član grupe SPAR Austrija, koja posluje u Hrvatskoj posljednjih deset godina, prenio je sajt poslovni.hr.
U 2104. su, kako navode, intenzivno radili na izvozu hrvatskih proizvoda u druge SPAR zemlje. Naime, nakon ulaska u EU hrvatski proizvodi dobili su priliku za prodaju na evropskom tržištu, a SPAR Hrvatska je nekima otvorio vrata.
“Cedevita”, “čokolino”, “argeta”, pršut i salame “Pik Vrbovca”, proizvodi Leda, Dukata, Vindije samo su dio ponude koja je na policama SPAR-a van Hrvatske.
Iz SPAR-a napominju da su i u asortimanu neprehrambene robe angažovali hrvatske proizvođače, pa tako “Jadran” proizvodi 12 artikala čarapa, a mali proizvođač iz Zagreba, firma Vimi proizvodi labelo za SPAR robnu marku “bjuti kis” (Beautty Kiš).
Svi proizvodi hrvatskih firmi prodaju se u koncernu u SPAR-ovim trgovinama u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj, navodi se u saopštenju. Tanjug