BEOGRAD, Konkurs za najbolje robne i korporativne brendove “Najbolje iz Srbije” je raspisan i trajaće do 7. aprila, saopštila je juče Privredna komora Srbije.
PKS, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i dnevni list „Privredni pregled” pozvale su sva preduzeća koja posluju u Srbiji da učestvuju u 11 akciji „Najbolje iz Srbije” u kojoj se biraju najuspješniji robni i korporativni brendovi na srpskom tržištu.
Cilj „Najbolje iz Srbije“ je da podstiče stvaranje kvalitetnih srpskih proizvoda i promoviše najbolje brendove, jača njihovu tržišnu poziciju i uliva povjerenje potrošačima i partnerima u zemlji i inostranstvu.
Priznanje „Najbolje iz Srbije“ za 2014. dodjeljuje se u 24 kategorije i, kako se navodi u saopštenju, izborom najboljih brendova promovišu se vrijednosti domaće privrede i tržišnog načina razmišljanja, jača konkurentnost, poboljšava pozicija i percepcija proizvoda iz Srbije.
Prijavljeni će biti rangirani prema kriterijumima utvrđenim Metodologijom izbora „Najbolje iz Srbije 2014“ – na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, tržišno – finansijskih parametara i ocjena stručnog žirija.
Upitnik za prijavljivanje i detaljnije informacije o metodologiji, kriterijumima izbora, žiriju i nagradama dostupni su na sajtu www.najboljeizsrbije.rs, a učešće u konkursu je besplatno.
Pobjednici, koji će biti proglašeni krajem maja 2015., dobijaju pravo da koriste znak akcije kao simbol kvaliteta i povjerenja potrošača i poslovnih partnera. Tanjug