BANJALUKA, Treći “Digital Spark – Allview IT&M Challenge” pod generalnim pokroviteljstvom kompanije m:tel stiže i u Banjaluku, nakon izuzetno uspješnih konferencija u Sarajevu i Mostaru koje su održane tokom novembra prošle godine, a na kojima je učestvovalo skoro 200 mladih zainteresovanih za razvoj IT i poslovnih vještina.
Kako je saopšteno iz kompanije m:tel, riječ je o konferenciji iz oblasti informacionih tehnologija (IT) i marketinga, koja je namijenjena mladim preduzetnicima, studentima, freelancerima i programerima, te marketing menadžerima, a biće održana u subotu 28. februara u 10 časova u prostorijama Ekonomskog fakulteta u Banjaluci.
O kakvoj se zainteresovanosti za ovaj projekat radi, govori i podatak da je na adresu konkursa za banjalučki “Digital Spark” stigao ogroman broj prijava, pa se potrebnih 200 učesnika prijavilo u samo prva tri dana, mnogo prije isteka zvaničnog roka za prijave.
Ovo je nedvosmislen pokazatelj da su mladi Banjalučani veoma zainteresovani za razvoj novih tehnologija i njihovu praktičnu primjenu, jednako kao i njihove kolege u Mostaru ili Sarajevu.
Podsjetimo, prva konferencija Digital Spark održana je u prostorijama sarajevskog Hub387, a zatim i sedam dana kasnije u Tehnološkom parku Intera u Mostaru, a sva mjesta za učešće bila su brzo popunjena, baš kao što je to slučaj i sada u Banjaluci.
Program “Digital Spark” konferencije je brižljivo podijeljen na nekoliko najaktuelnijih tema, koje učesnicima predstavljaju stručnjaci u svojim oblastima.
Tako je o glavnoj temi konferencije u Sarajevu govorio Faik Ćatibušić, senior software inženjer iz kompanije Mistral Technologies, koji je otkrio učesnicima sve o Androidu, trenutno najpopularnijem operativnom sistemu, te predstavio njegovu posljednju verziju – Lollipop. Banjalučani će na ovu temu slušati svog sugrađanina Đorđa Hrnjeza, senior software developera iz kompanije Asseco.
Kada je u pitanju IT biznis kao prilika za mlade, za tu temu u Banjaluci biće zadužen Vladimir Ćorda iz Inovacionog centra Banjaluka, koji će takođe predstaviti i modele podrške i razvoja ovog sektora.
“Digital Spark je zaista fantastična prilika da se mladi poduzetnici – sadašnji i budući – upoznaju sa najnovijim trendovima u svjetskom start up i marketing svijetu. Nekada je bilo potrebno 50 godina da se izgradi kompanija od milijardu dolara, a sada je tehnologija i dostupnost iste smanjila taj jaz na svega par godina”, naveo je Kenan Salihbegović, marketing menadžer Hub387, koji je držao predavanje na temu IT biznisa u Sarajevu i dodao da mu je izuzetno drago da najuspješnije domaće kompanije poput m:tel-a shvataju važnost ulaganja u mlade i širenje znanja kada je u pitanju oblast tehnologije.
Maja Starčević, marketing menadžer iz organizacije Auctus, koja je držala predavanja na oba prethodna izdanja “Digital Sparka”, i mladima u Banjaluci će otkriti ponešto o tajnama primjene marketing koncepta u razvoju i komercijalizaciji tehnoloških inovacija.
Nakon izlaganja stručnjaka planiran je i konstruktivni dijalog učesnika i predavača, na kraju druženja biće upriličena zabavna provjera usvojenog znanja, a najboljima će biti uručeni poklon paketi.
Pored m:tel-a i kompanije Allview iz Rumunije, kao generalnih pokrovitelja, organizator banjalučke Digital Spark konferencije je Omladinski centar Auctus iz Banjaluke uz partnersku podršku Ekonomskog fakulteta u Banjaluci.