MARID – Kineski proizvođač automobila Chery Auto spreman je da potroši milijarde evra kako bi osigurao da njegovi brendovi Omoda i Jaecoo budu prihvaćeni od strane evropskih kupaca u roku od tri godine, rekao je za Reuters izvršni direktor dva brenda za italijansko tržište Kevin Čeng.
Chery Auto ove godine lansira Omodu i Jaecoo u Evropi, sa početnim fokusom na vozila sa benzinskim motorima. Nakon što je počela prodaja u Španiji, Italiji, Poljskoj i Britaniji, u narednim mjesecima biće dodato još zemalja, kao i hibridni i potpuno električni modeli.
U intervjuu za Reuters, izvršni direktor kompanije Omoda i Jaecoo za Italiju, uporedio je brendove Kia, Hyundai, Nissan i Volkswagen sa svojim proizvodom.
„Južnokorejskoj Kii je trebalo skoro 20 godina da postane brend od povjerenja u Evropi, a naš cilj je da taj status izgradimo u roku od tri godine“, rekao je Čeng i dodao da su investicioni planovi u marketing i razvoj brenda u Evropi povjerljivi, ali da je u pitanju „ogromna suma novca, milijarde evra“.
Izvozni brendovi Omoda i Jaecoo nisu dali kumulativne podatke o prodaji u Evropi, ali su saopštili da su prodali skoro 150.000 vozila u prvih osam mjeseci ove godine.
Evropska unija predlaže dodatnu tarifu od 20,7 odsto na automobile Chery, kao deo planiranih tarifa na električna vozila proizvedena u Kini. Biznis.rs