MILANO – Italijanska modna kuća Armani uspjela je da održi stabilan operativni profit prošle godine i poveća neto prodaju za šest odsto u stalnim valutama, uprkos „jednocifrenom” usporavanju prihoda u drugoj polovini koje se nastavilo ove godine.
Slabljenje prodaje uočeno u prvih šest mjeseci 2024. odražava „prilagođavanje na tržištu luksuza, posebno u azijskom regionu, sa izuzetkom Japana i pristupačnijeg segmenta ponude“, navodi Armani u saopštenju, piše Seebiz.
Armani je rekao da je grupa samo skromno podigla maloprodajne cijene, uprkos višoj inflaciji koja je podigla troškove, jer je ostala fokusirana na srednjoročne ciljeve i neće koristiti cene da poveća prodaju i marže u međuvremenu.
„Dobro smo spremni da upravljamo usporavanjem tržišta bez potrebe da maksimiziramo godišnji profit po svaku cijenu“, rekao je Đorđo Armani (Giorgio Armani), koji je ranije ovog meseca napunio 90 godina.
„Ostajem čvrsto u svom uvjerenju da su fokus na kontinuitet i pragmatičan, dosljedan pristup jedini način da se nosimo sa izazovima i neizvjesnostima koje karakterišu današnje okruženje“, dodao je Armani, koji je predsjednik i izvršni direktor grupe koju je osnovao.
Operativni profit milanske grupe, koja više od polovine svojih prihoda ostvaruje u Evropi, iznosio je ukupno 215 miliona evra.
Grupacija u porodičnom vlasništvu je prošle godine ostvarila neto prihod od 2,45 milijardi evra (2,65 milijardi dolara). Biznis.rs