BANJALUKA – Naša Banka a.d. Banjaluka, kreirala je posebnu akcijsku ponudu za sve one koji se u narednom periodu odluče da svoj novac čuvaju na sigurnom.
Promotivna kampanja koju prati slogan “Naša štednja je top jer sam biraš rok! “ trajaće do 22.10.2024. godine.
U toku trajanja kampanje promovisaće se klasična oročena štednja, koja sama po sebi broji velike benefite koje klijenti ostvaruju odabirom ove vrste štednje. Naime, uz fiksnu kamatnu stopu koja je u trajanju akcije čak 4,01odsto za periode oročenja od 9 mjeseci i duže, klijentima je ostavljena mogućnost da sami izaberu rok oročenja, a sredstva mogu oročiti u KM i EUR valutama.
“Naša Banka iz godine u godinu kreira kampanje koje između ostalog imaju za cilj promovisanje pozitivnih aspekata štednje, kao jedne od dobrih navika za izvjesnu i sigurnu budućnost, jer investiranjem, odnosno oročavanjem sredstava u banci, klijenti ostvaruju i dodatni prihod. Banka u prethodnom periodu bilježi pozitivan trend kada je riječ o depozitima i štednji generalno, što predstavlja još jednu potvrdu dugogodišnjeg ukazanog povjerenja naših klijenta”, izjavio je Miro Škrebić, v.d. direktor Sektora poslovanja sa fizičkim licima
Naša Banka a.d. Banjaluka www.nasa-banka.com kao članica jedne od vodećih poslovnih grupacija iz Srbije (Galens Invest) sa ciljem pružanja što kvalitetnije usluge klijentima sprovela je ribrending svojih poslovnica, pokrenula nove i tehnološki unapređene digitalne kanale plaćanja, te kontinuirano radi na širenju poslovne mreže i bankomata. P. R.