BERLIN – Promotivna roba u Lidlu vrlo je popularna. Ali nije rijetkost da kupci pohrle u prodavnicu i nađu se pred praznim policama. Tzv. sistem semafora koje je Lidl postavio u svojim prodavnicama u Njemačkoj sada bi im trebao pomoći.
Svi koji žele kupovati robu od Lidla mogu se veseliti novosti: Lidl već nudi sistem semafora koji tačno pokazuje koliko je te robe još dostupno u dotičnoj prodavnici.
Sistav semafora u budućnosti neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika. Na taj način kupci mogu uštedjeti dugu potragu, a možda i odlazak u diskont. O tome piše “Lebensmittel Zeitung” (LZ).
Lidl već prikazuje zalihe svojih neprehrambenih promotivnih artikala u stvarnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici. Taj sistem će se proširiti na druga područja i tako bi se mogao preseliti i na tržišta.
Na primjer, crveni, žuti ili zeleni displej trebao bi raditi i na uređajima zaposlenika Lidla kako bi mogli provjeravati zalihe u poslovnicama u blizini.
U sistemu semafora crveno označava “rasprodano”, žuto “skoro rasprodano”, a zeleno “dostupno”.
Taj će se semaforski sistem u budućnosti koristiti i u samom diskontu. I detalji poput boje ili veličine proizvoda takođe bi trebali biti uključeni u budućnosti.
“To je revolucija za diskonte”, objašnjava u reportaži “LZ” menadžer Lidla Tim Šroder.
Ova “revolucija” moguća je jer Lidl blagajna bilježi dodatne informacije o prodanim artiklima: tada više nije jasno samo je li majica još dostupna u trgovini, već i u kojoj se boji ili veličini još može kupiti, piše Fenix. Fenix