SARAJEVO – Postavljajući pred sebe visoka očekivanja, žene na upravljačkim pozicijama svojim pristupom transformišu kompanije u kojima rade i stavljaju ih visoko na poziciju najuspješnijih u našoj zemlji.
Istaknuti njihove rezultate, promovisati postignuća i omogućiti im nova poslovna poznanstva cilj je “Kluba 100” koji će upriličiti B2B susret pod nazivom “Žene u biznisu”, a koji će okupiti uspješne žene sa projekta “100 najvećih u BiH i regionu” i projekta “Pouzdanost” koji tradicionalno rade Poslovne novine i bonitetna Agencija LRC BIS. Ovim biznis networkingom koji će se održati krajem februara započeće novu poslovnu godinu.
“Za mjesto susreta odabran je novootvoreni konceptualni prostor popularnog Bazerdžana u centru Sarajeva. U ovom jedinstvenom kutku koji podržava razvoj naših lokalnih brendova i okuplja kreativce – nagrađivane dizajnere, Zana Karkin, osnivačica Bazerdžana, održaće interaktivni Masterclass o temi „Značaj podrške bh. dizajnu i mogućnost njegove primjene u kreiranju prepoznatljivog stila”. Tom prilikom biće upriličene i zanimljive nagrade za dva najkreativnija učešća u Masterclassu”, navodi se u saopštenju direktorice projekta Alene Ahmetspahić-Fočo.
U ovom moderno opremljenom mjestu promocije i prodaje nagrađivanih proizvoda iz BiH, navodi se dalje, tokom B2B susreta istaknuće se doprinos žena koje uspješno upravljaju u različitim segmentima privrede.
“Kao liderke već su dokazale vještine transformacije u krizi i pokazale hrabrost da je prebrode, postigle su bolje finansijske rezultate i djelotvorno upravljaju ljudskim resursima”, navodi se dalje.
O ulozi i uticaju žena lidera u kompanijama govoriće Danijela Bašić, direktorica Sektora za ljudske resurse EuroExpress brze pošte iz Banja Luke.
“Iz godine u godinu sve više je žena u upravljačkim strukturama i prisutne su u svim privrednim sektorima. Uspješno balansiraju između privatnog i poslovnog, razvijaju kadrovske potencijale i podstiču produktivnost, teže ka održavanju zdravih poslovnih odnosa, njeguju saradnju sa zaposlenicima i klijentima mijenjajući svijet oko sebe”, kaže se u saopštenju i dodaje da će biti zanimljivo i izlaganje o globalnoj kampanji „SHIFT by Porsche“.
Naime, Shift traži žene vozače svijeta. Za volanom, u kontroli. Pionire koji otvaraju nove puteve, razmišljaju izvan okvira, stvaraju prilike i inspirišu novo ponašanje. Porsche prepoznaje jedinstvene izazove sa kojima se suočavaju žene u rukovodstvu zato ima za cilj da kroz SHIFT podrži urođenu želju žena da nastave mijenjati svijet na bolje te tako rušeći stereotipe, postane katalizator globalne kulturne razmjene.
Kako ističe Melisa Čengić, Marketing, CRM & PR Manager za Porsche brand u BiH koji je dugogodišnji partner projekta “100 najvećih”, sa velikom strašću i u BiH grade zajednicu posebnih, uspješnih i sposobnih žena koje svojim djelovanjem osnažuju i motivišu.
Na listi učesnica ovih B2B susreta su već vlasnice, direktorice i menadžerice najuspješnijih kompanija koje su osnažile put generacijama žena koje dolaze.
Pridružite nam se 28. februara 2023. godine, u Sarajevu i upoznajte koje su to žene u upravljačkim strukturama uspješnih bosanskohercegovačkih kompanija. Ostvarite nove poslovne kontakte i osnažite postojeće.