ZAGREB – Međunarodna PRO PR konferencija i njeno 20. jubilarno izdanje održaće se od 4. do 7. maja u hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima.
Učesnike konferencije očekuje 16 predavanja i dva panela, a moto ovogodišnje konferenciji je “green public relations, green responsibilities” – “zeleni odnosi s javnošću, zelena odgovornost”.
Dolazak su, izmrđu ostalih, potvrdili Martin Nesirky, direktor informativne službe Ujedinjenih nacija, John Shield, direktor komunikacija na BBC-ju, Carlos Chaguaceda, direktor komunikacija Museo Nacional Del Prado, Erik den Hoedt, ravnatelj operative u Ministarstvu opštih poslova u Nizozemskoj, a osim stranih predavača govorit će i oni domaći i regionalni.
Panel pod nazivom: “Telling the truth, is it enough to cut thru the fog of lies” – “Govoriti istinu, je li dovoljno prorezati maglu laži”, moderirat će Richard Linning, a Jelena Gavrilović Šarenac, voditeljica korporativnih komunikacija u Henkelu, moderirat će panel “Green communications in sustainable development communications” – “Zelene komunikacije u komunikacijama održivog razvoja”.
“Sretan sam što je ovo “putovanje”, koje traje 20 godina uspjelo staviti PRO PR konferenciju u liderski položaj edukacijske platforme koja je pod motom “Networking In Motion” – “Povezivanje u pokretu”, fokusirana na teme odnosa s javnošću. U ovih 20 godina organizovano je 285 predavanja, 32 radionice i 33 panela, te više od 4100 učesnika bio je dio ove konferencije. Volim uvijek naglasiti da ona nije nikakav spektakl, mi smo fokusirani na znanje, primjere iz prakse odnosa s javnošću i povezivanje koje predstavlja jedan od ključeva uspjeha. Namijenjeni smo svima onima koji se bave odnosima s javnošću što je veliki organizacijski izazov, ne zbog programskih tematika, već zbog lidera koji stvaraju unutar ove industrije odnosa s javnošću, a njih je zaista malo unutar regije koji svakodnevno upravljaju ugledom, a da su priznati zbog svog rada, etičnosti u poslovanju i neprestanom učenju što se u konačnosti može brzo i procijeniti. Iako svi govore o digitalnoj transpormaciji, digitalne komunikacija ne mogu bez odnosa s javnošću koji su također doživjeli svoju transformaciju, onu sadržajnu, organizacijsku, ali i kroz svoje oblike zadataka koji se neprestano nadograđuju šireći obzore opštoj i internoj javnosti” izjavio je Danijel Koletić, predsjednik organizacionog odbora Međunarodne PRO PR konferencije.
U sklopu ovogodišnjeg PRO PR-a, 11. put za redom dodijeliće se PRO PR GLOBE Awards priznanja.
Ovo je jedinstveni program nagrađivanja, fokusiran je na dodjelu priznanja pojedincima, a ne projektima.
U skladu s pravilnikom, bivši dobitnici ovog priznanja nominiraju buduće, a u ovom procesu ne uplaćuju se nikakva finansijska sredstva.
Osim PRO PR GLOBE Awards priznanja pojedincima, dodijeliće se tradicionalno priznanja PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager i PRO PR Indigo Awards, 05.05. u sklopu svečane ceremonije.
Konferenciju je utemeljila agencija Apriori World, a ovo je ujedno i jedina konferencija kojoj podršku pruža vodeće svjetsko udruženje za odnose s javnošću PRCA – The Public Relations and Communications Association sa sjedištem u Londonu, Singapuru i Dubai-u. PR