SARAJEVO – Uvođenje digitalnih tehnologija u svim područjima poslovanja danas više nije izbor već neophodnost, nešto što kompanije moraju uraditi ukoliko žele da posluju po modernim principima i da idu u korak s vremenom.
Upravo je “Digitalna transformacija – Luksuz ili temelj modernog poslovanja” bila jedna od tema CEO Summita koji je održan u Sarajevu, a o kojoj je govorio Novica Ninić, glavni menadžer prodaje softvera IBM-a za Istočnu Evropu.
Izlaganje ovog stručnjaka o izuzetno važnoj i aktuelnoj temi današnjice omogućila je kompanija ASBIS, koja je ekskluzivni distributer IBM softverskih rješenja za Bosnu i Hercegovinu.
Uspješne kompanije moraju iskoračiti u novi virtuelni svijet
Ninić je tokom prezentacije pojasnio kako je digitalna otpornost ustvari sposobnost organizacije da se brzo prilagodi smetnjama u poslovanju koristeći svoje digitalne mogućnosti, ne samo da obnovi poslovanje, već i da iskoristi promijenjene uslove.
“Napredak internet tehnologija i platformi u neviđenim razmjerama stvorio je novi virtuelni svijet u kojem ljudi kupuju, zabavljaju se, obrazuju i informišu se. Ostati unutar granica tradicionalnog poslovanja veliki je rizik za buduće poslovanje”, poručio je IBM-ov stručnjak.
Osvrćući se na tradicionalno poslovanje, Ninić je kazao i kako pristupačnost tehnologije povećava vjerovatnoću pojave agresivne konkurencije koja je izvorna digitalna i koja napada bilo koju slabu tačku tradicionalnog poslovanja kako bi se pozicionirala kao centar klijentskog ekosistema.
“Nedostatak vještina u kombinaciji sa tradicionalnim pristupom u IT, marketingu, prodaji, finansijama, operacijama, može dovesti do smanjenja agilnosti i otpornosti. Pokazalo se da su organizacije s naprednim digitalnim procesima i tehnologijama bile otpornije i uspješnije, dok su oni bez njih bili u mnogo većem riziku. Usmjerenost na kupca je gotovo nezamisliva bez oslanjanja na potpunu digitalnu interakciju i bez oslanjanja na podatke i uvid”, istakao je Ninić, te dodao da se digitalno poslovanje smatra otpornijim i održivijim od tradicionalnih preduzeća.
IBM u regionu posluje već 90 godina, a zahvaljujući partnerima poput ASBIS-a, pomaže kompanijama da modernizuju, predvide, automatizuju i obezbijede svoju kritičnu tehnološku infrastrukturu i platforme, u bilo kojoj industriji.
Više informacija o digitalnoj transformaciji možete pogledati na linku: https://www.asbis.ba/ibm_digitalna_transformacija
Podrška konferencijama koje podstiču inovacije
A upravo su razmjena znanja i vještina o poslovnoj evoluciji, idejama i inovativnim rješenjima vodilja kompaniji ASBIS u višedecenijskom radu. Uz osiguravanje vrhunske IT opreme i tehnologije, kroz podršku konferencijama koje okupljaju lidere novog doba kao što je CEO Summit, bh. tržištu omogućava direktan pristup inovacijama i tehnologijama koje će oblikovati svijet.
ASBIS je ovlašteni distributer najznačajnijih svjetskih proizvođača kao što su: IBM, DELL/DELL EMC i Lenovo, a u njihovoj distributivnoj mreži su i brandovi: Apple, Bang&Olufsen, Samsung, Philips, AOC, Intel, Microsoft, TP-LINK, Synology, Ubiquiti, Logitech, Kingston, Seagate, Eaton, AMD i mnogi drugi.
Pored vodećih svjetskih brandova u IT industriji, ASBIS distribuira i proizvode vlastite robne marke CANYON (PC periferija – miševi, tastature, slušalice, zvučnici, web kamere, power bank, gaming oprema, torbe za laptope), PRESTIGIO (tableti, GPS navigacije, notebook) i PRESTIGIO SOLUTIONS (Digital Signange rješenja).
Više informacija o kompaniji potražite na: https://www.asbis.ba/. PR